تاریخ انتشار: 1395/05/20 16:56
کد خبر: 268634

سعداوی: طالب لو برای بازی نیاز به فرصت دارد

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت:‌ در بازی با سیاه‌جامگان تلاش‌مان این است که دو شکست خانگی‌مان را جبران کنیم
سعداوی: طالب لو برای بازی نیاز به فرصت دارد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، نعیم سعدوای سرمربی تیم فوتبال خوزستان اظهار داشت:قاعدتا بازی سختی با سیاه‌جامگان داریم. حریف تیم خوب و با تجربه‌ای است، ضمن این‌که در این دیدار میزبان هستند و حمایت هواداران‌شان را هم دارند.

وی ادامه داد: ‌سیاه‌جامگان هفته گذشته شکست خورده است و در بازی با ما می‌خواهد این نتیجه را جبران کند. ما هم شناخت خوبی از حریف داریم و تلاش‌مان این است با توجه به این‌که در دو بازی خانگی که تا این هفته از مسابقات داشته‌ایم و شکست خورده‌ایم، این نتایج را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان عنوان کرد: دو شکست‌مان در بازی‌های خانگی علی‌رغم شایستگی‌مان رقم خوردند، چرا که ما مهره‌های خوب و جوانان با انگیزه و خوبی داریم و امیدوارم در بازی با سیاه‌جامگان از فرصت‌های‌مان استفاده کنیم و دست پر خارج شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در بازی با سیاه‌جامگان طالب‌لو را درون دروازه خواهید داشت، گفت: هنوز تصمیمی در خصوص ترکیب اصلی تیم نگرفته‌ایم ولی طالب‌لو یکی، دو روز است که به ما اضافه شده است و تا به مرز آمادگی کامل برسد، نیاز به فرصت دارد.

سعداوی در پاسخ به سوال دیگری که اقدامات جذب بازیکن خارجی به کجا رسید و آیا این بازیکن نانگ است، عنوان کرد: در این خصوص تقریبا به جمع‌بندی خوبی رسیده‌ایم و قرار است طی یکی، دو روز آینده این بازیکن وارد ایران شود و مذاکرات نهایی را انجام دهیم. در خصوص نام این بازیکن هم اجازه دهید بعدا صحبت شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری که با توجه به تعطیلی لیگ از هفته چهارم به بعد، چقدر فولاد می‌تواند از این فرصت برای رسیدن به آمادگی بیشتر استفاده کند، گفت: خیلی امیدواریم. باید بگویم به تیم و بازیکنان‌مان ایمان و اعتقاد راسخ داریم و مطمئن باشید خیلی از این بازیکنان آینده خوبی را برای فولاد رقم خواهند زد. نیاز به صبر و تحمل و حمایت داریم تا روزهای خوبی را برای فولاد رقم بزنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9lje

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



طالب‌لو: به خاطر پول خودم را کوچک نمی کنم!/ امیدوارم فصل خوبی در فولاد داشته باشم