تاریخ انتشار: 1395/05/21 04:44
کد خبر: 268534

راز مصدومیت مدافع ستاره استقلال کشف شد

بازی در ورزشگاه تختی هرگز برای وریا غفوری ناراحت‌کننده نیست. چراکه این مدافع راست ملی‌پوش خاطره‌ای شیرین از این ورزشگاه دارد.
راز مصدومیت مدافع ستاره استقلال کشف شد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، غفوری که برای اولین‌بار پس از درخشش در بازی شهرداری تبریز مقابل پرسپولیس در تهران به فوتبال ایران معرفی شد، در اولین فصل حضور در نفت در بازی رو در رو با استقلال با یک شوت استثنایی دروازه سیدمهدی رحمتی را باز کرد. او با این گل شهرتی چند برابر در فوتبال ایران پیدا کرد و سپس با حضور در جمع نفرات ثابت تیم‌ملی، خود را به عنوان یک بازیکن بزرگ مطرح کرد.

 

غفوری که مثل اکثر بازیکنان ایران از نمایش روی زمین‌های مخملی محروم است، در مسابقه فردا دوباره امیدهای هواداران استقلال را روی دوش خود حمل خواهد کرد. او که در تمرین دو روز پیش مصدومیت سبکی را تحمل کرد بعد از مدت‌ها فیزیوتراپی با تجویز دکتر نوروزی پزشک استقلال به طور کامل از مصدومیت مزمن قبلی رهایی یافته است. وریا البته صدمه‌دیدگی خاصی نداشت اما به دلیل درد در ناحیه کمر و ناراحتی همسترینگ بعد از تمرین‌ها و ادامه این مشکل به شدت نگران خود شده بود. جالب اینکه با وجود همه تلاش‌ها پزشکان در تشخیص علت مصدومیت غفوری پیش نرفتند تا او روش جدیدی را برای بهبود انتخاب کند.

 

غفوری پس از اردوی ارمنستان با توصیه نوروزی کف پای خود را اسکن می‌کند و در این اسکن مشخص می‌شود علت اصلی همه مشکلات یکی، دو سال قبل نامتوازن بودن گودی دو کف پای اوست. مشکلی که حالا با سفارش دادن دو کفی برای استوک‌های مورد استفاده به طور کامل حل شده و غفوری به طرز عجیبی دیگر هیچ دردی ندارد. او که مدتی طولانی را بابت این مصدومیت نه چندان جدی تلف کرده بود حالا با روحیه به دنبال بازگشت به بالاترین سطح فوتبال ایران و بازی ثابت در تیم‌ملی است. او که رقبای سرسختی مثل رامین رضائیان و حسین ماهینی را دارد اگرچه شروع ضعیف استقلال را مقابل خود می‌بیند اما در بازی پیکان این فرصت را دارد تا دوباره قابلیت‌های خود را به همه اثبات کند.

 

این ملی‌پوش استقلال فردا در ورزشگاه تختی به دنبال یک شروع جدید است. شروعی که از همین ورزشگاه و روی یک شوت تماشایی برای او رقم خورده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9lxo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



استقلال نه! فقط سرخپوشان شانس اول قهرمانی هستند