تاریخ انتشار: 1395/05/21 09:02
کد خبر: 268529

آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا - پنج شنبه

آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال در اروپا – پنج شنبه
آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا - پنج شنبه

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،

در حالیکه لوکاس لیوا در آستانه انتقال از لیورپول به تیم گالاتاسرای ترکیه بود، اما یورگن کلوپ مربی تیم انگلیسی در دقیقه ۹۰ با این انتقال مخالفت کرد. کلوپ در این خصوص گفت نگران مصدومیت لوکاس بوده و بیم آن دارد که انتقال این بازیکن با وجود مصدومیتی که دارد، باعث شود دوران بازی و سلامتی وی به خطر بیفتد.

دو تیم آرسنال و گالاتاسرای ترکیه سخت به دنبال جذب جیسون دنایر مدافع منچستر سیتی هستند. گفته می شود این مدافع ۲۱ ساله مایل است به صورت قرضی به فوتبال ترکیه بازگردد.

مسئولان آژاکس بر سر استخدام برتراند ترائوره بازیکن چلسی با قراردادی قرضی به مدت یک فصل با مسئولان باشگاه انگلیسی به توافق رسیده اند.

عدنان یانوزای بازیکن منچستر یونایتد که از سوی ژوزه مورینیو در فهرست مازاد این باشگاه قرار گرفته، در آستانه انتقال قرضی به ساندرلند قرار دارد.

سرخی سمپر به احتمال فراوان با قراردادی قرضی از بارسلونا راهی والنسیا خواهد شد تا فصل آینده را در این تیم بازی کند.

مسئولان باشگاه لیون قصد دارند با ارائه پیشنهادی جدید به آلکساندر لاکازت، از حضور این بازیکن در تیم خود اطمینان حاصل کرده و امید آرسنالی ها برای جذب لاکازت را ناامید کرده و به آنها اعلام کند که قیمت این بازیکن به ۶۰ میلیون یورو افزایش یافته است.

اوزیل که از شرایط خود در آرسنال راضی به نظر می رسد می خواهد قرارداد جدیدی را با این تیم لندنی ثبت کند؛ شرط اوزیل برای تمدید قرارداد با توپچی ها اینست که در صورت ارائه پیشنهاد از سوی رئال مادرید، وی بتواند به تیم مادریدی برود.

لیورپول در آستانه عقد قرارداد با مانوئل گارسیا ملقب به خوانما مدافع سابق بارسلونا قرار دارد.

کریستال پالاس در حال گفتگو با اورتون برای جلب رضایت آنها جهت انتقال قرضی یک ساله عمر نیاسه است. این مهاجم ۲۶ ساله از ژانویه گذشته با قراردادی به ارزش ۱۴ میلیون پوند به اورتون پیوست، اما در طول این مدت پایش به گلزنی باز نشد.

روزنامه سان انگلیس روز چهارشنبه خبری را مبنی بر این منتشر کرد که باشگاه آرسنال قصد خرید دو مهاجم بزرگ از بوندسلیگا و لالیگا را دارد. گفته می شود توپچی های لندن تلاش های خود برای جذب روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ و آنتوان گریزمن مهاجم فرانسوی آتلتیکو مادرید، دو هدف بزرگ آرسنال در فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپاست.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2an8mk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا – یکشنبه