تاریخ انتشار: 1395/05/21 21:10
کد خبر: 268339

منصوریان: بازیکنان استقلال جانشان را برای این تیم می گذارند

سرمربی استقلال گفت: جوانانی داریم که ما را امیدوار کردند. تیمی که لباس استقلال را می پوشد، جانش را برای این تیم می‌گذارد.
منصوریان: بازیکنان استقلال جانشان را برای این تیم می گذارند

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، منصوریان پس از کسب دومین تساوی فصل برابر پیکان در نشست خبری دیدار تیمش برابر پیکان حاضر شد و درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد:

20 دقیقه جانانه بازی کردیم

دو نیمه متفاوت را در این بازی شاهد بودیم. تقریبا 20 تا 25 دقیقه نیمه دوم آن شکلی که من دوست دارم را استقلال ارائه داد. 5 موقعیت در آن دقایق به دست آوردیم. در آن دقایق جانانه بازی می کردیم و می‌شد برنده شویم. تیم پیکان در برخی دقایق خیلی خوب بود. به بازیکنانم گفتم که هوادارانمان 20 دقیقه بازی جانانه دیدند. این جانانه بازی کردن را هم امید ابراهیمی شروع کرد. بعد از ابراهیمی، اسماعیلی، باقری و حیدری کار را آغاز کردند. خیلی به این تیم اعتقاد دارم. روزهای سخت را می گذرانیم. به بازیکنانمان گفته‌ام که باید برای هواداران کارگری بکنیم. با شروع تمرینات، باید با لباس کارگری برای هواداران تلاش کنیم. امروز به هواداران قول می‌دهم که یک تیم با صلابت درست می‌کنم. تیمی که هیچ شک و شبهه‌ای نداشته باشد.

 

باید جنگنده باشیم

 ما باید روح جنگندگی داشته باشیم و آن را به سکوها انتقال دهیم. هوادار می‌خواهد به جای 20 دقیقه 90 دقیقه جانانه بازی کنیم. از حمایت و اتحاد هواداران تشکر می کنم. مطمئنم که بعد از تعطیلات تیم ملی به سرمنزل مقصود می رسیم. می خواهم که این اتحاد در تیم حفظ شود. جوانانی داریم که ما را امیدوار کردند. تیمی که لباس استقلال را می پوشد، جانش را برای این تیم می‌گذارد. ما در نقطه‌ای هستیم که باید نهایت قدردانی را از هواداران داشته باشیم. البته تیم پیکان هم عالی بازی کرد.

 

چمن ورزشگاه مناسب بود

خوشبختانه امروز دغدغه‌ای به اسم چمن نداشتیم. دست عزیزان را می بوسم. ابزار ما زمین است. امکانات خیلی خوبی در اینجا بود. بدون هیچ دغدغه ای وارد زمین شدیم. احترام زیادی برای پورحیدری ایجاد کردند و امیدوارم یک الگو برای فوتبال کشور باشد. امیدوارم بعد از آزادی و گسترش فولاد تبریز یک زمین خوب دیگر داشته باشیم.

 

تعطیلات سه روزه خواهیم داشت

 سه روز تمرین را تعطیل خواهیم کرد. آقای افتخاری به من قول داده جای ما ثابت شود و مدام به این زمین و آن زمین نرویم. ما باید بتوانیم یک جای ثابت باشیم. از سه شنبه کار را آغاز می کنیم. نشانه‌هایی از چند جوان خوب هم در تعویض‌هایم دیده‌ام. چهار دیدار دوستانه خواهیم داشت و تمرینات را مثل مسابقات برگزار می کنیم و کمی فشار کار اختصاصی را بالا می بریم و روحیه جنگندگی تیم را بالا می بریم. بازهم از هوادارانی که با روحیه خود تیم را رو به جلو می برند تشکر می کنم و به آنها می گویم که از صبرتان متشکرم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogmkg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان: بازی ما مقابل پیکان ۲ نیمه متفاوت داشت