تاریخ انتشار: 1396/04/06 19:38
کد خبر: 200406

هزینه وحشتناک چلسی برای جانشینی مدافع چپ انگلیسی

هزینه وحشتناک چلسی برای جانشینی مدافع چپ انگلیسی

صحبت های زیادی از توافق چلسی و یوونتوس برای به خدمت گرفتن الکس ساندرو مدافع برزیلی یوونتوس با قیمت نجومی ۶۱ میلیون پوند شنیده شده است. در صورتی که این توافق به طور رسمی از طرف دو باشگاه اعلام شود، چلسی فقط در ۳ سال ۱۲۲ میلیون پوند برای جانشینی اشلی کول خرج کرده.

 

* فیلیپه لوئیس ۱۶ میلیون پوند

یکی از بازیکنانی که قرار بود جانشین کول شود، از اتلتیکومادرید خریداری شد ولی اصلا در چلسی موفق نبود. در واقع مورینیو چندان به این بازیکن اعتقادی نداشت و زیاد او را در ترکیب قرار نداد تا  لوئیس هم تصمیم بگیرد تا به تیم سابق خود یعنی اتلتیکومادرید بازگردد.

 

* بابارحمان ۲۱ میلیون پوند

این بازیکن نیز در تابستان راهی تیم چلسی شد ولی باز هم مورینیو اعتقادی به او نداشت و ترجیح داد از سزار آسپلیکوئتا در پست مدافع چپ بازی بگیرد. بعد از رفتن مورینیو از چلسی، گاس هیدینک به چلسی آمد و بابا رحمان در تیم هیدینگ توانست به میدان برود.

 

* مارکوس آلونسو ۲۳ میلیون پوند

این مدافع اسپانیایی با نظر کونته از فیورنتینا به چلسی آمد و در سمت چپ برای چلسی به میدان رفت. هر چند او قابلیت بازی در یک خط جلوتر را نیز دارد و تقریبا عملکرد بهتری از بازیکنان سابق این پست در چلسی داشت.

 

* آلکس ساندرو ۶۱ میلیون پوند

این مدافع برزیلی با رقمی بالغ بر ۶۱ میلیون پوند قرار است از یوونتوس به چلسی برود و توافقات هم بین دو باشگاه انجام شده و قرار است او به زودی راهی لیگ برتر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvad5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چلسی در آستانه جذب دو مهره ارزشمند دفاعی