تاریخ انتشار: 1396/04/06 20:56
نجفی: رمزی به ما زمان بدهد
کد خبر: 200388

واکنش سرخ پوشان به تهدید بازیکن خارجی

نماینده حقوقی تراکتورسازی اعلام کرد به دلیل تعدد پرونده های بازیکنان خارجی سابق در فیفا هنوز مطالبات رمزی پرداخت نشده است.
واکنش سرخ پوشان به تهدید بازیکن خارجی

باشگاه تراکتورسازی تبریز در ماه های گذشته با مشکلات متعددی از ناحیه بدهی های خارجی و شکایات بازیکنان و مربیان مختلف به فیفا مواجه شد و در نهایت به دلیل فسخ قرارداد 3 بازیکن فرصت استفاده از نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی را نیز از دست داد.

این باشگاه از طریق یکی از وکلای حرفه ای بین المللی پرونده شکایات خود را دنبال می کند و در تلاش است با تامین منابع مالی لازم مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی را که از سال های گذشته به جا مانده پرداخت کند. با این وجود ایان رمزی بازیکن فیلیپینی سابق تراکتورسازی یکی از جدی ترین تهدید های تازه این باشگاه محسوب می شود که از تاخیر در پرداخت مطالبات خودش ناراضی است و حتی مدعی شده این موضوع را مجددا از طریق فیفا پیگیری خواهد کرد.

آرش نجفی وکیل باشگاه تراکتورسازی تبریز در این خصوص به خبرنگار "ورزش سه" گفت:تعدد پرونده ها باعث شده مبلغ بدهی باشگاه بسیار بالا باشد و طبیعتا پرداخت همزمان این مبلغ کار آسانی نیست. به همین دلیل ما در مذاکره با طرف مقابل همواره درخواست کرده ایم که به صورت قسط بندی مطالبات خودشان را دریافت کنند و در بعضی موارد مهلت بیشتری بدهند که باشگاه بتواند این مبالغ سنگین را پرداخت کند. مجموع مبلغی که تا امروز پرداخت شده بیش از یک میلیون دلار و در حدود 4 میلیارد تومان است که رقم کمی نیست و هنوز هم می بینید که با پرونده های دیگری روبرو هستیم.

نجفی اضافه کرد:طلب آقای تونی که حدود 180 هزار دلار بود به طور کامل پرداخت شد. طلب ژائو ویلا هم با پرداخت آخرین قسط در این ماه و مجموع مبلغ 600 هزار دلار پرداخت شده است. پرونده لوپز هم با پرداخت مبلغی بیش از 120 هزار دلار مختومه شد. پرونده بیکای در حال دفاع است. پرونده کاردوسو هم با شکایت باشگاه تراکتورسازی به دادگاه CAS کشیده شده که طبیعتا فرصت بیشتری برای پرداخت و تعیین شرایط خواهیم داشت. در خصوص پرونده حمزه یونس هم باید بگویم متاسفانه ایشان حاضر به دادن فرصت بیشتر و حتی تقسیط مطالبات خودشان نیستند و می خواند این مبلغ به صورت نقدی یک جا پرداخت شود.

وکیل باشگاه تراکتورسازی همچنین در خصوص اعتراض بازیکن فیلیپینی سابق این باشگاه گفت:من با خانم کالینگ وکیل ایشان از کشور استرالیا صحبت کردم و به توافقاتی هم دست یافتیم اما باشگاه در ماه های گذشته مشغول پرداخت طلب بازیکنان و مربیان دیگری بوده و  همانطور که گفتم مبلغ سنگینی تا امروز پرداخت شده است.ما ایمیل رمزی را دریافت کردیم که شامل بر پیشنهاد این بازیکن برای پرداخت بدهی در 3 قسط بود اما هنوز به توافق نهایی در این خصوص نرسیده ایم و از وی خواسته ایم کمی صبر کند. در واقع به دنبال تامین اعتبار برای پرداخت طلب بازیکنان باقیمانده هستیم و به همین دلیل کمی فرصت خواستیم تا با تامین اعتبارات بدهی های باقیمانده هم پرداخت شود اما باید بگویم در این خصوص فعلا تهدید جدی وجود ندارد و محرومیتی در این مرحله باشگاه را تهدید نمی کند. امیدوارم با تامین اعتبارات لازم که البته مبلغ کمی هم نیست پرونده های باقیمانده را نیز مختومه کنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pke7a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیت فیفا به نفع هافبک تراکتورسازی می‌شود

شکرریز:پاس نمی تواند از طریق قانونی به مرحله بعدی برود
اختصاصی| وکیل حقوقی فوتبال ایران خبر داد؛