تاریخ انتشار: 1395/05/22 09:41
کد خبر: 268284

آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا – جمعه

آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا - جمعه
آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا – جمعه

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،

ژوزه مورینیو سرمربی منچستر یونایتد قصد خرید یک مدافع میانی دیگر برای تقویت خط دفاع تیمش را دارد؛ اما مرد پرتغالی ابتدا باید بازیکنی را بفروشد سپس به فکر خرید بازیکن جدیدی باشد. محتمل ترین گزینه هایی که مورینیو می تواند منتظر فروش آنها باشد، خوان ماتا و باستن شواین اشنایگر هستند.

پس از آنکه لستر سیتی پیشنهاد ۹ میلیون پوندی وست برومویچ برای جذب را رد کرد، مسئولان این تیم قصد دارند پیشنهاد جدیدی به ارزش ۱۱ میلیون پوند را برای جذب این بازیکن ارائه دهند.

باشگاه آستون ویلا قصد دارد با درآمد حاصل از فروش اشلی وست وود به تیم برنلی، مایل جدیناک هافبک کریستال پالاس را به خدمت بگیرد.

پس از عملکرد ضعیف در رقابت های یورو ۲۰۱۶، جو هارت بابت آینده خود در منچستر سیتی بسیار نگران است. گفته می شود پپ گواردیولا ممکن است سنگربان دیگری را به خدمت بگیرد که مانند ترشتگن دروازه بان بارسلونا، بتواند نقش گلر سوئیپر را به خوبی ایفاء کند.

تیموتی فوسو منساه بر سر امضاء قراردادی طولانی مدت با منچستر یونایتد به توافق رسیده است. قرار است قرارداد جدید این بازیکن طی چند روز آینده امضاء شود.

وست بروموویچ به عنوان جدیدترین مشتری کریستین بنتکه برای خرید مهاجم لیورپول ابراز تمایل نموده و رسماً اعلام کردند تا زمانی که جانشین مناسبی برای سایدو براهینو جذب نکنند، با جدایی این بازیکن موافقت نخواهند کرد.

بورسیا دورتموند آلمان قصد تمدید قرارداد جولیان ویگل را دارد اما این بازیکن که از علاقه رئال مادرید نسبت به خودش آگاه است از تمدید قرارداد با دورتموند طفره رفته و هیچ عجله ای از برای تمدید قراردادش نشان نمی دهد.

کریستین تیو هافبک بارسلونا در آستانه انتقال قرضی به فیورنتینا قرار دارد؛ گفته می شود بندی در قرارداد تیو ذکر خواهد شد که تیم ایتالیایی در صورت تمایل به جذب دائم این بازیکن باید ۸ میلیون یورو بپردازد.

با وجود تأکید زین الدین زیدان بر حفظ خامس رودریگز در تیم رئال، اما سران باشگاه منتظر دریافت پیشنهاد برای این بازیکن هستند تا وضعیت او را بهتر بسنجند.

آستون ویلا برای خرید جیمز چستر مدافع وست بروموویچ با قراردادی به ارزش بیش از ۸ میلیون پوند، با مسئولان این تیم به توافق رسید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbjm6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لحظه به لحظه با بازار نقل و انتقالات اروپا