تاریخ انتشار: 1395/05/22 13:27
کد خبر: 268241

یک مشاور استقلال را نابود کرده است

امیر حسین صادقی مدافع تیم پیکان گفت:متاسفانه دو، سه سالی است برخی بنام مشاور تنها تیم را نابود کرده اند و هیچ کاری مثبتی را برای تیم انجام ندادند.

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،امیر حسین صادقی مدافع مدافع پیکان پس از تساوی یک بر یک تیمش در ورزشگاه شهدای شهر قدس مقابل استقلال تهران با ابراز رضایت از بازی هم تیمی هایش گفت: بازی قابل قبولی را انجام دادیم و حتی می توانستیم در نیمه اول به گل های بیشتری دست پیدا کنیم اما بدشانس بودیم و نتوانستیم از موقعیت های بدست آمده استفاده کنیم.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال در دقایق پایانی عملکرد قابل قبولی داشت و توانست از غفلت ما استفاده کرده و گل تساوی را بزند.

وی در پاسخ به این پرسش که وقتی مقابل استقلال بازی می کنی چه حسی دارید گفت: واقعا برایم سخت است که مقابل تیمی بازی کنم که سالها پیراهن آن را پوشیده و هوادارانش من را مورد تشویق قرار داده اند.

مدافع پیکان تهران در پاسخ به این پرسش که چرا این فصل به استقلال نیامده ای گفت: متاسفانه دو، سه سالی است برخی بنام مشاور تنها تیم را نابود کرده اند و هیچ کاری مثبتی را برای تیم انجام ندادند.

وی تاکید کرد: اتفاقاتی در این دو، سه سال در استقلال افتاده که باعث نابودی این تیم شده و این آقایان به خاطر منافعشان حاضرند استقلال را زیر پا بگذرند.

صادقی در پاسخ به این پرسش که گفته می شود شما اختلاف شدیدی با علیرضا منصوریان دارید، گفت:  من هیچ مشکلی با منصوریان نداشته و نخواهم داشت. ما در کنار یکدیگر بازی کرده ایم و برای اینکه بدانیم هیچ مشکلی با او ندارم باید به شما بگویم که در محضر و برای عقد من و همسرم علیرضا منصوریان یکی از شاهدین بوده و ارتباط من و منصوریان هیچ وقت دچار خدشه نخواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkprj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بیک‌زاده: پرسپولیس باعث شد به فوتبال ایران معرفی شوم/ هدف‌مان شکست این تیم است

نفت تهران 0 - سپاهان 1؛ اولین برد ویسی
پیروزی روحیه‌بخش در تختی