تاریخ انتشار: 1395/05/23 11:34
حاشیه سازی خبرگزاری جعلی ادامه دارد
کد خبر: 268219

سردار بوکان در اندیشه کارهای بزرگ

سردار بوکان یکی از نمایندگان غرب کشور در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور می باشد که قصد دارد حضوری موفق در این رقابت ها داشته باشد.
سردار بوکان در اندیشه کارهای بزرگ

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم سردار بوکان در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور برنامه های مفصلی دارد تا بتواند به عنوان نماینده ای شایسته  از خطه غرب کشور در این رقابت ها باشد.

این تیم برای حضوری قدرتمند در بازیهای لیگ دسته دوم، از محمد مومنی بازیکن اسبق استقلال به عنوان سرمربی بهره می برد و تا اینجای کار توانسته است به هماهنگی نسبی بین بازیکنان دست یابد.

سردار بوکان، در برخی ازمسابقات دوستانه ای که برگزار کرده بازنده شده است ولی آن چه که مهم  می باشد این است که مربی کار بلد این تیم بدون ترس از شکست های احتمالی در دیدارهای دوستانه، سعی در بازی گرفتن از بازیکنان مختلفی دارد تا بتواند بازیکنان شایسته را انتخاب و در تیم اصلی از آنها استفاده نماید.

بدون شک سردار بوکان مسیری را انتخاب کرده است که می تواند در آینده ای نزدیک توجه بسیاری را بسوی خود جلب نماید و این دور اندیشی که بدون واهمه از باخت به بازیکنان جوان میدان می دهد و تیم های دوم و سوم خود را به مسابقات دوستانه اعزام می کند ، اقدامی مهم و قابل تقدیر است و کاش مربیان دیگر تیم ها این شهامت را داشتند که بتوانند در این راستا گام بردارند و فضا را برای جوانان شایسته باز نمایند.

به هرحال آن چه که مسلم می باشد  این است که حاشیه سازی های برخی از سایت های خبری که نام جعلی خبرگزاری را هم بر روی خود نهاده اند که این هم جای بحث دارد، نباید مانعی برای حضور قدرتمند این گونه تیم ها  در رقابت ها شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpv6p

آخرین اخبار