تاریخ انتشار: 1395/05/23 15:25
آقای گل اسبق لیگ برتر:
کد خبر: 268023

پرسپولیس را شانس اول قهرمانی بدانید/ استقلال مهره های خوبی دارد و پایین جدول نخواهد ماند

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر این روند ادامه پیدا کند پرسپولیس شانس اول قهرمانی خواهد بود.
پرسپولیس را شانس اول قهرمانی بدانید/ استقلال مهره های خوبی دارد و پایین جدول نخواهد ماند

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، ادموند بزیک که به تازگی تولد خود را جشن گرفته گفت: از هواداران و تمام کسانی که به من تبریک گفتند خیلی ممنونم و خوشحالم که به یادم بودند و برای همه شان آرزوی سلامتی دارم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس با صبا و صدرنشینی این تیم گفت: پرسپولیس شروع خیلی خوبی داشته برعکس فصل گذشته که در اول فصل امتیازاتی را از دست داد و همین منجر شد که قهرمانی را از دست بدهد. ولی پرسپولیس امسال شروع خیلی حساب شده ای داشته و توانسته حداکثر امتیازات را بگیرد و به عنوان یک پرسپولیسی از این اتفاق خوشحالم.

وی ادامه داد: امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و این وقفه لیگ باعث نشود پرسپولیس در شروع مجدد دوباره مشکل پیدا کند. پرسپولیس به نظرم امسال خیلی نسبت به فصل گذشته متفاوت شده، تیم آقای برانکو سعی می کند در ساختار دفاعی قدرت و توان بیشتری داشته باشد و بازیکنان خط میانی مشارکت بیشتری در خط دفاع داشته باشند تا تیم گل نخورد و همین موجب شده پرسپولیس سه بازی از چهار بازی بدون گل خورده زمین را ترک کند که اتفاق خیلی مثبت و مهمی است و برگ برنده پرسپولیس محسوب می شود. آنها از گل زده شان خوب حفاظت می کنند.

بزیک درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: از الان نمی شود چیزی گفت اما اگر این روند ادامه پیدا کند پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. تیم های دیگر هم هستند اما به نظر می رسد سایر مدعیان مثل پرسپولیس در نتیجه گرفتن ثبات نداشته اند. پرسپولیس می تواند در این مقطع که برخی تیم ها مشکل دارند فاصله امتیازاتش را زیاد کند و این در آینده به دردش می خورد.

آقای گل اسبق لیگ برتر ایران درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس گفت: پرسپولیس مهاجمان خوبی دارد و با هم هماهنگ هستند. وحید امیری تنها بازیکنی است که به تازگی اضافه شده و دو گل به ثمر رسانده و اگر با بازیکنان هماهنگ شود کارایی بیشتری هم خواهد داشت.

مربی سابق پرسپولیس درباره بازگشت طارمی به ترکیب این تیم گفت: فکر می کنم طارمی بازگشت خوبی به ترکیب اصلی داشت و با گل همراه بود. این کمک می کند که فشار از روی او برداشته شود و می تواند باعث شود کارایی بهتری هم داشته باشد. طارمی بازیکنی خلاق و سرعتی است که هم روی زمین خوب کار می کند و هم خوب سر می زند. او سال گذشته آقای گل شد و یکی از مهره های کارآمد تیم است و برایش آرزوی موفقیت دارم.

ادموند بزیک در پایان درباره وضعیت استقلال گفت: از دست دادن امتیازات باعث نمی شود بگوییم استقلال همان پایین جدول می ماند. این تیم مهره های خوبی دارد اما نتیجه نگرفتن در این چهار هفته باعث می شود فشار روی آنها زیاد شود. استقلال زیاد ملی پوش ندارد و می تواند در این دوره تعطیلات لیگ کار کند و شرایط بهتری در آینده پیدا کند.

منبع: افکار نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z65ja

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بمبی که برانکو را در پرسپولیس رو سفید کرد