تاریخ انتشار: 1396/04/20 15:44
کد خبر: 196809

دربی سرخابی‌ها تحت تأثیر اغتشاشات جی 20

به دلیل اغتشاشاتی که در چند وقت اخیر در شهر هامبورگ آلمان رخ داده، پلیس فدرال این کشور هنوز پاسخ مثبت قطعی به برگزاری دربی ۸۵ در این کشور نداده است.

دربی سرخابی‌ها تحت تأثیر اغتشاشات جی 20

در چند وقت اخیر بحث برگزاری دربی 85 در کشور آلمان بسیار داغ شده است و این درحالی است که هنوز برگزاری این بازی در اروپا به صورت قطعی مشخص نشده است، اما چیزی که در این میان واضح است این است که مسئولان دو باشگاه و اسپانسر آنها در تلاش هستند تا هرچه زودتر شرایط این بازی در کشور آلمان قطعی شده و این دو تیم هشتادمین شهرآورد تهران را در قلب اروپا برگزار کنند.

در این بین موافقت‌های لازمه هم اخذ شده به‌طوری‌که شهرداری شهر بیله‌فیلد آلمان و همچنین پلیس این شهر، سفارت آلمان، فدراسیون فوتبال کشورمان و وزارت ورزش و جوانان موافقت‌های خود را برای برگزاری این بازی اعلام کرده‌اند، اما در این بین تنها چیزی که تا این لحظه برگزاری بازی را قطعی نکرده، موضوع موافقت یا عدم موافقت پلیس فدرال آلمان است؛ چراکه در چند وقت اخیر در شهر هامبورگ آلمان به دلیل تظاهرات‌هایی که انجام شده اوضاع امنیتی این شهر خیلی مناسب نیست و به همین دلیل پلیس فدرال تمرکز زیادی بر روی تحرکات این شهر دارد. مردم شهر هامبورگ در اعتراض برگزاری جلسه جی 20 در این شهر تظاهرات کردند که این موضوع مشکل اصلی در برگزاری یا عدم برگزاری دربی 85 در آلمان ایجاد کرده است اما همه چیز تا پایان امشب به صورت قطعی مشخص خواهد شد.

در صورتی که برگزاری بازی قطعی شود، استقلالی‌ها روز پنج‌شنبه راهی آلمان می‌شود و اعضای تیم پرسپولیس هم در اوکراین به سر می‌برند، روز جمعه از این کشور به آلمان می‌روند.

مورد دیگری که باعث شده تا آلمانی‌ها نسبت به برگزاری هشتاد و پنجمین دربی حساس شوند، بحث دلال‌هایی است که از داخل ایران برای تهیه استادیوم با ورزشگاه‌های آلمان ارتباط برقرار کرده‌اند و این موضوع باعث شده است تا آلمانی‌ها حساسیت بیشتری نسبت به این بازی داشته باشند.

از طرف دیگر هماهنگی‌ها برای برگزاری این بازی در آلمان انجام شده و مکان‌های تبلیغاتی در شهر بیله‌فیلد جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه این شهر، امنیت استادیوم و سایر کارهای لازم انجام شده است و باید منتظر ماند و دید که در نهایت این دیدار در آلمان برگزار خواهد شد یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g79bz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گزارشگر دربی آلمان استقلال و پرسپولیس مشخص شد