تاریخ انتشار: 1396/04/20 22:11
کد خبر: 196732

فیفا به نفت تهران اولتیماتوم داد

فیفا با اعلام نامه‌ای به باشگاه نفت مهلت یک هفته‌ای به آنها برای پرداخت مطالبات مهاجم کامرونی سابق خود را داده است.
فیفا به نفت تهران اولتیماتوم داد

 باشگاه نفت طی سه فصل اخیر با مشکلات مالی شدیدی مواجه بوده و مربیان و بازیکنان زیادی مطالبات خود را از این تیم دریافت نکرده‌اند و برخی از آنها هم شکایت خود را به فیفا و فدراسیون فوتبال برده‌اند.

نفت تهران که در حال حاضر وضعیت مالکیت نامعلومی دارد و مشخص نیست چه کسی اسپانسر فصل جدید آن خواهد بود و قصد دارد برای جذب بازیکن و امکانات مد نظر علی کریمی اقدام کند، اکنون با مشکل دیگری مواجه شده و اعضای سابق این تیم به دنبال حق و حقوق خود هستند.

بازیکنان ایرانی مثل علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی و ... عنوان کردند از طریق فدراسیون فوتبال ایران شکایت خود از باشگاه نفت را به ثبت رساندند اما در این بین بازیکنان خارجی نیز وجود دارند که با انتقال شکایت خود به فیفا برای دریافت مطالبات‌شان اقدام کرده‌اند.

آلویس نانگ که از ابتدای لیگ چهاردهم تا نیم‌فصل در نفت تهران حضور داشت و بعد به تراکتورسازی تبریز رفت، برای دریافت طلب خود از باشگاه نفت روز سیزدهم فوریه(بیست و چهارم بهمن ماه 95) به فیفا شکایت کرده و کنفدراسیون فوتبال جهانی هم پنج‌شنبه هفته گذشته اولتیماتوم یک هفته‌ای به نفت داده که تا روز سیزدهم جولای(پنج‌شنبه هفته جاری) مطالبات این مهاجم کامرونی را پرداخت کنند.

حالا مشخص نیست مسؤولان باشگاه نفت که وضعیت مشخصی برای فصل جدید تعریف نکرده‌اند، در مواجهه با اینگونه مشکلات چه اقدامی انجام خواهند داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e57qa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لطف بی منت فیفا به استقلال