تاریخ انتشار: 1396/04/22 14:32
کد خبر: 196352

امکان ندارد تاریخ سوپر جام عوض شود

سازمان لیگ فوتبال ایران با تعویق زمان برگزاری دیدار سوپرجام مخالفت کرد. این در حالی است براساس اعلام مسئولان برگزاری دربی در آلمان، انجام این بازی قطعی است.
امکان ندارد تاریخ سوپر جام عوض شود

به گزارش فرتاک ورزشی،سعید فتاحی درباره تداخل بازی دوستانه استقلال تهران و پرسپولیس با دیدار سوپر جام گفت: به هیچ وجه تاریخ سوپر جام را تغییر نمی دهیم. امکانش هم نیست که بخواهیم به خاطر یک دیدار دوستانه که هماهنگی اش فرق کرده است دیدار مهمی همچون سوپرجام را به زمان دیگری موکول کنیم.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در ادامه تصریح کرد: احترام زیادی برای مسئولان هر دو تیم قایلم. درخواست هایی هم شده تا بازی سوپرجام را به تعویق بیندازیم. اما امکان پذیر نیست. بازی های پرسپولیس با توجه به ادامه حضور این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا فشرده است و حالا نمی توانیم بازی سوپرجام را هم به تعویق بیندازیم. دیدار دوستانه است و می توان این بازی را زمان دیگری هم برگزار کرد.

وی در ادامه افزود: آنها از ما اجازه خواستند بازی کنند. خودشان هم اعلام کردند از تاریخ ۲۲ تیرماه تا ۲۷ تیرماه به آنها اجازه دهیم تا بازی دوستانه ای در خارج از کشور انجام دهند. ما هم مخالفتی نکردیم. اما حالا نمی توانیم بی خیال سوپر جام شویم تا دربی در آلمان برگزار شود. باز هم تاکید می کنم بازی سوپرجام حتما برگزار می شود. اگر هم یکی از دو تیم در زمین مشابقه حاضر نشوند قطعا طبق قانون برخورد خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39v7zo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکی رسما از داوری خداحافظی کرد