تاریخ انتشار: 1396/04/22 14:54
کد خبر: 196343

وکلای سوئیسی AFC در کنار عربستان در CAS

با وجود این که مناقشه فوتبالی ایران و عربستان به دادگاه CAS رفته وکلای AFC در کنار عربستان برابر ایران قرار گرفتند.
وکلای سوئیسی AFC در کنار عربستان در CAS

به گزارش فرتاک ورزشیو به نقل از ‌ایسنا، پس از مناقشه فوتبالی ایران و عربستان که نتیجه آن حضور نیافتن عربستان در ایران برای انجام بازی‌های بین‌المللی شد، فدراسیون فوتبال ایران بریا دریافت غرامت به دادگاه CAS شکایت و خواهان پیگیری این موضوع شد.

در حالی که این دادگاه امروز (پنجشنبه) برگزار می‌شود، نمایندگان ایران عصر روز چهارشنبه وارد سوئیس شدند تا در این جلسه شرکت کنند. از سویی عربستان وکلای انگلیسی برای حضور در دادگاه معرفی کرده و AFC نیز وکلای سوئیسی را برای حضور در جلسه انتخاب کرده است، اما نکته جالب این است که این وکلای سوئیسی در کنار نمایندگان عربستان در دادگاه CAS حاضر شده‌اند و در مقابل نمایندگان ایران به دفاع از عربستان پرداخته‌اند.

از ایران هم علیرضا اسدی که چند روز قبل از سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال بر کنار شده است، با تعدادی از کارشناسان حقوقی به این دادگاه رفته است.

با توجه به این که AFC نماینده فوتبال آسیاست، انتظار می‌رفت این نهاد به عنوان یک نهاد بی طرف در این مناقشه وارد عمل شود، اما به خاطر انفعال فدراسیون فوتبال ایران و ضعف‌هایی که در این جریان وجود دارد کنفدراسیون فوتبال آسیا از عربستان حمایت می‌کند که در این زمینه باید مسوولان فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8lrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقیب استقلال برای بازی با حریف پرسپولیس داور خارجی خواست