تاریخ انتشار: 1396/04/22 21:25
کد خبر: 196277

کپی برداری سپاهان از پرسپولیس در خرید بازیکن بنجل خارجی!

کپی برداری سپاهان از پرسپولیس در خرید بازیکن بنجل خارجی!

سیاوش یزدانی و عزت‌الله پورقاز، خریدهای زلاتکو کرانچار برای جانشینی شجاع خلیل‌زاده و موسوی کولیبالی بودند. سرمربی کروات اما به همین دو خرید برای مرکز خط دفاع راضی نشده و احتمالا به زودی با یک مدافع برزیلی نیز قرارداد امضا خواهد کرد.

 کایرو در روزهای گذشته در جلسه‌های تمرینی سپاهان حاضر شده و در آستانه پیوستن به طلایی‌ها قرار دارد. این مدافع 23 ساله در تمرین، شماره 14 تیم کرانچار را بر تن کرده و ظاهرا قرار است به زودی قرارداد رسمی‌اش را با این باشگاه ثبت کند. کایرو رودریگز، رزومه چندان قابل توجهی ندارد و فصل گذشته را در لیگ آذربایجان سپری کرده است.

برجسته‌ترین نکته در تصاویر حضور این بازیکن در تمرین سپاهان، اضافه وزن فوتبالیست برزیلی است. او در هیبتی که ابدا هیچ شباهتی به یک بازیکن حرفه‌ای فوتبال ندارد، با اصفهانی‌ها تمرین کرده و حیرت‌انگیز به نظر می‌رسد که مورد پسند نیز قرار گرفته است. کایرو با این وضعیت ظاهری، می‌تواند یادآور تادئو در لیگ برتر باشد. بازیکنی که بیشتر شبیه کشتی‌گیرهای سنکین‌وزن بود و معلوم نشد حمید درخشان با چه انگیزه‌ای او را به خدمت گرفته است. تجربه تادئو، یک تجربه فاجعه‌بار برای پرسپولیس به شمار می‌رفت. بازیکنی که حتی برای راه‌رفتن در زمین نیز با مشکل روبرو بود اما به محض خروج از ایران، پرونده شکایت از پرسپولیس را به جریان انداخت. آیا کایرو، سناریوی مشابهی را در سپاهان تکرار خواهد کرد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aom7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافعی که در پرسپولیس به کار می آید؟