تاریخ انتشار: 1396/05/04 10:31
کد خبر: 193383

هواپیمای زیبای باشگاه اوستنده برای بازیکنان

باشگاه بلژیکی در اولین چالش اروپایی خود دست به اقدام جالبی زد و با همکاری شرکتی دانمارکی از هواپیمای زیبای خود رونمایی کرد.

 اوستنده بلژیک بعد از این که موفق شد فصل قبل را با عنوان پنجمی به پایان برساند سهمیه حضور در پلی آف یورولیگ را برای اولین بار در تاریخ خود به دست آورد تا طرفداران این تیم بی صبرانه در انتظار چشیدن طعم حضور در رقابت های اروپایی باشند.

 

سران باشگاه بلژیکی در آستانه سفر کاروان این تیم به جنوب فرانسه و بندر مارسی برای رویارویی با المپیک مارسی در اقدامی جالب با همکاری ایرلاینی دانمارکی از هواپیمای اختصاصی باشگاه مزین به رنگ البسه باشگاه رونمایی کردند و سفر با این هواپیما از بلژیک به فرانسه را برای بازیکنان و طرفداران آزاد گذاشتند.

 

رامین رضائیان مدافع ملی پوش ایرانی بعد از حل شدن مشکل ITC امروز با کاروان اوستنده با همین هواپیما راهی فرانسه می شود تا خود را برای اولین بازی اروپایی آماده کند. جدالی که اگر در ترکیب اصلی تیم بلژیکی قرار بگیرد باعث می شود تا شاهد تقابل جذابی میان رامین با ستاره های المپیک مارسی از جمله دیمیتری پایه و مدافع ژاپنی تیم محبوب جنوب فرانسه در ورزشگاه زیبای ولودروم باشیم.

160


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3knd9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مانع بزرگ پیش پای رامین