تاریخ انتشار: 1396/05/04 16:15
کد خبر: 193299

ادعای عجیب اکبر میثاقیان در اولین نشست خبری لیگ هفدهممی‌اندازد

سرمربی سیاه‌جامگان می‌گوید که تیمی بدون ریخت و پاش برای این فصل بسته است.
ادعای عجیب اکبر میثاقیان در اولین نشست خبری لیگ هفدهممی‌اندازد

اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: بعد از بازی با پرسپولیس در فصل قبل، استراحت دادیم و بعد از برهه‌ای دوباره تمرینات‌مان شروع شد و به اردو رفتیم. اردوی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و یارگیری خوبی کردیم. سعی کردیم تیم را جوان کنیم. کاری به این که چندم می‌شویم ندارم اما هواداران به استادیوم بیایند و از بازی زیبای تیم ما لذت ببرند. بازیکنانم از روحیه خوبی برخوردارند، ریخت‌وپاش نکردیم اما ۲۰ درصد پول بازیکنان را واریز کردیم و تیم را که می‌بینم یاد ابومسلم جوانی می‌افتم که در دوران ملاحی در ابومسلم ساختیم.

سرمربی سیاه‌جامگان گفت: فرقی برای ما ندارد که کجا بازی کنیم‌. در زمین ثامن تمرین کردیم و این مجموعه از چمن خوبی برخوردار است‌. استادیوم امام رضا زیبا است و خوشحال می‌شویم که بتوانیم در این استادیوم بازی کنیم. این حرف و حدیث‌ها در روزهای اخیر کمی ما را سردرگم کرد اما به هوش آمدیم.

او درباره محرومان و مصدومان سیاه‌جامگان در دیدار فردا بیان کرد: مصدوم و محروم نداریم. ذوب‌آهن هم همیشه ذوب‌آهن است و چه الان و چه زمانی که خودم بازی می‌کردم تیم گردن‌کلفتی است. این تیم با قلعه‌نویی قوی‌تر هم شده و مقابل این تیم به هوش هستیم.

میثاقیان در خصوص ذوب‌آهن اظهار کرد: در بازی‌های اول شناخت از رقبا کم است، ذوب همیشه مقتدر است و یارانش را هم می‌شناسیم. این اطلاعات معمولا در بازی‌های نخست به دست می‌آید و فیلمی به آن صورت از ذوب‌آهن برای فصل جدید ندیده‌ایم.

میثاقیان با دعوت از هواداران سیاه‌جامگان گفت: هواداران روز آخر لیگ شانزدهم از دقیقه یک تا ۹۰ تشویق کردند و امیدوارم این فصل هم چنین جوی باشد.

سرمربی سیاه‌جامگان تاکید کرد: در شهرهای مختلفی کار کرده‌ام، امسال هم در مشهد، ما و پدیده در واقع یک تیم هستیم. سرنوشت خوب برای هر دو تیم مشهدی، آرزوی من است و امیدوارم هر دو در پایان لیگ خوب کار را به اتمام برسانیم. رقابت هست اما رفاقت هم بحث مهمی است. همچنین اگر ITC چلاک برسد از وی استفاده می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zwvl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمکت مربیان تیم های لیگ برتری/ پروفسور پرسپولیسی ها با همه فرق دارد