تاریخ انتشار: 1395/05/29 09:49
بازیکن خونه به خونه
کد خبر: 266908

مهدی خیری: هر تیمی مقابل خونه به خونه محکوم به شکست است

تیم فوتبال خونه به خونه عصر فردا در دیداری حساس و مهیج به مصاف تیم مدعی بادران تهران خواهد رفت.
مهدی خیری: هر تیمی مقابل خونه به خونه محکوم به شکست است

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، هافبک ریزنقش و بابلی خونه به خونه از ارکان اصلی این تیم در دو بازی ابتدایی لیگ و زمینه ساز دو گل از سه گل خونه به خونه در دیدار مقابل استقلال اهواز و مس رفسنجان بود.

هواداران شعار جالب « موشک شهر بابل» را برای وی انتخاب کردند و شخص وی نیز امید زیادی دارد فوتبال مازندران پس از یک دهه تیمی در لیگ برتر فوتبال کشور داشته باشد.

گفت و گوی ما با مهدی خیری را می خوانید:

*آقای خیری، هفته گذشته یک بازی سخت و طاقت فرسا را پشت سر گذاشتید و در این هفته هم باید مقابل بادران به میدان بروید. شرایط تیم در این فاصله چطور بود؟

بعد از بازی با مس رفسنجان تمرینات خوب و مستمری را داشتیم و همه آماده هستند تا با ارائه یک بازی خوب مقابل بادران سه امتیاز ارزشمند تقدیم هواداران کنیم و صدر جدول را از همین ابتدای لیگ تثبیت کنیم تا با اعتماد به نفس بیشتری مسابقات را ادامه دهیم.

*بسیاری از فوتبال دوستان دیدار با بادران را حساس ترین بازی خونه به خونه در این فصل می دانند. آیا خودت هم همچین نظری داری؟

خیر. فرقی ندارد تیم مقابل مان کدام تیم است. برای ما سه امتیاز بازی مهم است و بادران و غیر بادران هم ندارد. ما معتقدیم هر تیمی مقابل خونه به خونه قرار می گیرد محکوم با باخت است و هدف ما این است که پس از هر بازی هواداران را خوشحال و خندان راهی خانه های شان کنیم.

*شاید به عنوان یک بازیکن حرفه ای همچین دیدگاهی داشته باشی ولی بدون شک حضور دوباره اکبر میثاقیان در ورزشگاه هفت تیر بابل نمی تواند بدون حساسیت باشد.

ببینید، همه ما باید تلاش کنیم تا بازی بدون حاشیه برگزار شود. خوشبختانه هواداران فهیم ما هم به این نتیجه رسیدند که باید فقط تیم خودشان را تشویق کنند. از همه هواداران می خواهم واقعا کمک کنند تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم تا یک بازی خوب همراه با کسب 3 امتیاز آن را به نمایش بگذاریم.

*از ابتدای فصل تاکنون مهدی خیری را با توجه به صحبت هایی که با رسانه ها و در گوشه و کنار داشته است باید امیدوارترین بازیکن خونه به خونه برای صعود به لیگ برتر قلمداد کرد. چطور به همچین اعتقادی دست پیدا کردی؟

باید هم همچین اعتقادی داشته باشم. من و دوستانم به بابل آمدیم تا با کمک هم یک کار بزرگ انجام دهیم. شما مطمئن باشید خونه به خونه لیگ برتری است. چون تمام عوامل این امر مهم مانند مدیریت خوب و دلسوزانه، هواداران پرشور و متعصب و بازیکنان و کادر فنی توانمند و همدل را زنجیره وار در کنار هم دارد و از این رفاقت و همدلی باید نهایت استفاده را ببریم.

شنیدم همین تیمی را که هفته قبل بردیم فصل گذشته تمام مدعیان را با شکست مواجه ساخت و ما این تیم را که امسال بهتر بسته شده است را شکست دادیم. این عزم و اراده بازیکنان را برای صعود به لیگ برتر می رساند.

*راستی از اینکه پس از سال ها به بابل بازگشتی تا برای تیم شهرت بازی کنی چه حسی داری؟

خیلی خیلی خوشحالم و افتخار می کنم در خدمت تیم شهرم باشم. امیدوارم آمدن من با صعود تیم به لیگ برتر همراه باشد و همه ما از این پتانسیل لذت ببریم و همین لذت صعود به لیگ برتر را به مردم بابل و مازندران تقدیم کنیم.

*مهدی خیری حدود 15 سال است که در تیم های لیگ برتری حضور داشته است. امکانات تیم خونه به خونه به عنوان یک تیم دسته اولی را چطور ارزیابی می کنی؟

واقعا عالی است. باید به حاج قاسم حسن زاده و برادران محترم شان دست مریزاد گفت. خدا را شکر می کنم در شهرم تیمی ظهور کرده است که همچین مدیران دلسوزی را به خود می بیند و به شهر و استان شان اینگونه عشق می ورزند. امیدوارم مسئولان ورزش و فوتبال مازندران قدر حسن زاده ها را بدانند.

امکانات خونه به خونه بیشتر از تیم های لیگ برتری نباشد کمتر هم نیست و با صعود به لیگ برتر هم انشاالله شرایط بهتر از این هم خواهد شد.

*به نظرت کدام تیم ها مدعی صعود به لیگ برتر هستند؟

خیلی زود است پیش بینی کنیم و حداقل باید ده هفته بگذرد تا ماهیت تیم ها تا حدود کمی مشخص شود. ولی خب حتی تا آخرین هفته لیگ اصلا نمی بینیم تیم ها چه عملکردی دارند. برای ما صعود به لیگ برتر و قهرمانی در لیگ مهم است و تیم بالای جدولی با تیم قعرنشین را به یک چشم می بینیم.

*ظاهراً برای بازی فردا مصدوم هم دارید.

بله متاسفانه. بعد از مصدومیت شدید حامد زمانی، هادی خیری را بدون شک برای بازی فردا نداریم و روح الله باقری و میثم نقی زاده نیز با مصدومیت جزئی دست و پنجه نرم می کنند که ان شاالله با فیزیوتراپی که داشتند به این بازی خواهند رسید. ان شاالله فردا سه امتیاز بازی را به این دوستان خوب مان تقدیم می کنیم تا با روحیه مضاعف از بند مصدومیت رها شوند.

*راستی نظرت در خصوص شعار «موشک شهر بابل» چیست؟

این لطفی است که هواداران خونه به خونه نسبت به بنده دارند و از همه این عزیزان تشکر می کنم. امیدوارم در پایان این فصل مقابل این عزیزان روسفید و با صعود تیم به لیگ برتر بتوانیم جبران زحمات این عزیزان و مدیران باشگاه را داشته باشیم.

*از اینکه وقتت را در اختیار ما قرار دادی تشکر می کنیم.

خواهش می کنم و امیدوارم موفق و سربلند باشید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezwxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی راه آهن-مس رفسنجان/ تلاش پاشازاده برای رهایی از قعر جدول
اختصاصی/