تاریخ انتشار: 1395/05/29 13:34
کد خبر: 266877

پیشنهاد یووه برای خرید متویدی، PSG‌را راضی نکرد

اولین تلاش بانوی پیر برای خرید هافبک فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با شکست همراه بود.
پیشنهاد یووه برای خرید متویدی، PSG‌را راضی نکرد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، باشگاه یوونتوس قصد دارد بلیز متویدی را از پاری‌سن‌ژرمن به خدمت بگیرد اما قهرمان فرانسه روی هافبک فرانسوی‌اش قیمتی گذاشته است که از پیشنهاد بانوی پیر به مراتب بیشتر است.

به نوشته سایت به گزارش سایت کالچو مرکاتو، باشگاه پاری‌سن‌‌‌ژرمن با رقمی زیر 40 میلیون یورو حاضر به فروش بازیکن ملی‌پوش خود نیست و این در حالی است هم اونای امری، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن و هم ناصر الخلیفی، رئیس این باشگاه هشدار داده‌اند که قصد فروش متویدی را ندارند، اگرچه خود او برای پیوستن به بیانکونری راغب است.

بانوی پیریووه بعد از فروش پل پوگبا به منچستریونایتد درصدد خرید یک هافبک جدید است و متویدی یکی از گزینه‌هایش به شمار می‌رود. این باشگاه برای خرید متویدی 29 ساله با پاری‌سن‌ژرمن تماس گرفته و گفته که حاضر است تا 28 میلیون یورو هزینه کند اما قهرمان فرانسه در پاسخ به بانوی پیر اعلام کرده که به پیشنهاد زیر 40 میلیون یورو فکر نمی‌کند.

رابطه میان پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس به خاطر ماجرای انتقال کینگسلی کومان از پاریس به تورین به عنوان بازیکن آزاد چندان تعریفی ندارد اما تمایل متویدی برای رفتن به ایتالیا می‌تواند نقشی کلیدی در پروسه انتقال وی ایفا کند. ضمن اینکه مینو رایولا، مدیر برنامه‌های ایتالیایی او هم تمایل دارد این جابه‌جایی رخ بدهد. گفته می‌شود رایولا به خاطر حق کمیسیون هنگفتی که دو هفته پیش بابت انتقال پل پوگبا از یوونتوس به منچستریونایتد گرفت، برای کمک به بانوی پیر جهت رسیدن به متویدی تمایل دارد.

منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anwwe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری/ منچستر و پوگبا به توافق رسیدند