تاریخ انتشار: 1395/05/29 15:16
کد خبر: 266857

نظر جالب سیمئونه در مورد برنده توپ‌طلای 2016/ برنده کدام یک خواهند بود؟

دیگو سیمئونه، سرمربی موفق اتلتیکو مادرید، در مصاحبه طولانی خود با شبکه مووی استار، در مورد برنده احتمالی توپ طلای 2016 صحبت کرد.
نظر جالب سیمئونه در مورد برنده توپ‌طلای 2016/ برنده کدام یک خواهند بود؟

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،  ژانویه 2017 در سوئیس و در مراسم ویژه فیفا، برنده توپ طلای 2016 معرفی خواهد شد و پیش بینی می شود که از بین رونالدو، مسی و گریزمان، یکی در نهایت برنده این عنوان شود. با توجه به اینکه رونالدو توانسته در لیگ قهرمانان و یورو 2016 عنوان قهرمانی را کسب کند، بسیاری معتقدند که او برنده نهایی خواهد بود.

 

n7hMqNAcMh4z

 

 

دیگو سیمئونه در همین رابطه گفت:" وقتی در مورد توپ طلا صحبت می شود، معتقدم که تعداد جام های کسب شده اهمیت زیادی پیدا می کنند و در این زمینه، رونالدو موفق تر از همه عمل کرده است. کسب افتخارات تیمی بیشتر، به بردن چنین جایزه انفرادی ای کمک می کند.

 

رونالدو لیگ قهرمانان و یورو 2016 را فتح کرد اما معتقدم او در فینال لیگ قهرمانان در سطح خودش نبود و یا در فینال یورو 2016 خیلی زود مصدوم شد و نتوانست در قهرمانی پرتغال تاثیرگذار باشد. فکر می کنم رونالدو برنده توپ طلا خواهد شد ولی او از نظر من بهترین بازیکن سال 2016 نبود. از نگاه من، گریزمان در سطح بالاتری از رونالدو ظاهر شد و فقط در کسب عناوین قهرمانی ناکام ماند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6wwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی/ مسی در لیست نامزدهای بهترین بازیکن اروپا نیست

مورینینو: رونالدو در جمع بهترین های تاریخ نیست
پله، مارادونا و مسی بهترین های دنیا هستند

به بهانه رونمایی از پیراهن دوم رئال و بارسا