تاریخ انتشار: 1395/05/31 09:44
کد خبر: 266477

کونته: چلسی تیمی جنگنده و باکیفیت است

سرمربی چلسی بعد از پیروزی برابر واتفورد به ستایش از شاگردانش پرداخت و آنها را جنگنده و باکیفیت دانست
کونته: چلسی تیمی جنگنده و باکیفیت است

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،و به نقل از اسکای اسپورت، چلسی در هفته دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس پیروزی ارزشمندی را به دست آورد.

شاگردان آنتونیو کونته که در خانه واتفورد به میدان رفته بودند، موفق شدند با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند تا دومین سه امتیاز خود را به دست آوردند. طبیعی است که کونته از عملکرد شاگردانش راضی باشد به ویژه اینکه تیم او توانست در دقایق پایانی تساوی را با پیروزی عوض کند.

سرمربی ایتالیایی چلسی بعد از این پیروزی گفت: اینکه بازیکنان تا پایان بازی جنگنده و با روحیه بازی کردند برای من بسیار مهم است. به هیچ وجه بازی آسانی نبود و با یک گل هم عقب افتادیم اما خوشبختانه توانستیم به پیروزی برسیم. از عملکرد بازیکنان بسیار راضی هستم و خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. چلسی جنگنده و باکیفیت بازی می کند.

او ادامه داد: کسانی که براین باورند بازی کردن در خانه واتفورد آسان است، اشتباه می کنند. این پیروزی باعث می شود اعتماد به نفس و روحیه ما بالا برود. دو تیم در نیمه نخست متوازن بازی کردند اما در نیمه دوم ما بهتر کار کردیم و شایسته پیروزی بودیم.

سرمربی چلسی در ادامه سخنانش به ستایش از سسک فابرگاس پرداخت که زمینه‌ساز گل دوم آبی پوشان لندنی بود. او گفت: همه ما می دانیم که فابرگاس چه بازیکن بزرگی است. او کیفیت بالایی دارد و می تواند با پاس های دیدنی خود، مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار بدهد. وقتی او را به میدان فرستادم، به دنبال راه حلی برای باز کردن خط دفاعی واتفورد بودم. بسیار خوشحالم که فابرگاس چنین کیفیتی دارد. او بسیار خوب تمرین می کند و شایسته بازی کردن است. چلسی فصل سختی را پشت‌سر گذاشته است و این دو پیروزی کار ما را در ادامه راحت تر می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anazv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کانته: کار کردن با کونته بسیار لذت بخش است