تاریخ انتشار: 1395/05/31 11:07
کد خبر: 266467

نظری: فغانی بهترین عملکردش را به نمایش گذاشت/ او شانس قضاوت در فینال جام جهانی را دارد

کارشناس و پیشکسوت داوری می‌گوید فغانی با عملکرد خوبش در قضاوت فینال المپیک شانس خود را برای حضور در فینال یا رده‌بندی جام جهانی روسیه افزایش داد
نظری: فغانی بهترین عملکردش را به نمایش گذاشت/ او شانس قضاوت در فینال جام جهانی را دارد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،ایرج نظری در گفتگو با ایسنا درباره قضاوت گروه داوری ایرانی در فینال المپیک بین برزیل و آلمان، اظهار کرد: این افتخاری است که همه ما به آن می‌بالیم. آقایان فغانی، سخندان و منصوری در سطح بسیار بالایی قضاوت کردند. بازی نیز بین دو تیم بزرگ جهان برگزار می‌شد و این دو تیم همیشه جزو تیم‌های برتر رده‌بندی جهانی هستند. با اینکه المپیک بود اما همه بازیکنان، بزرگ و در سطح تیم‌های اصلی بودند.

وی در ادامه با اشاره به دوندگی خوب فغانی در این بازی، گفت: تا به حال چنین عملکردی از فغانی ندیده بودم. من بارها ناظر او در بازی‌های مختلف بودم و فکر می‌کنم بازی دیشب یکی از بهترین قضاوت‌های فغانی در تمام دوران داوری‌اش بود.

کارشناس و پیشکسوت داوری خاطرنشان کرد: تیم داوری بازی دیشب در دو صحنه عملکرد بسیار مثبتی داشت و تصمیم درستی گرفت. در یکی از صحنه‌ها آقایان سخندان و منصوری به درستی دستور ادامه بازی دادند و پرچم نزدند همچنین فغانی در یکی از صحنه‌ها که بازیکن برزیلی قصد داشت در محوطه جریمه حریف با شبیه‌سازی پنالتی بگیرد به درستی دستور به ادامه بازی داد. در مجموع گروه داوری نمره خوبی گرفتند.

نظری با بیان اینکه فغانی شانس بالایی برای قضاوت در فینال و رده‌بندی جام جهانی روسیه دارد، گفت: امیدوارم با انتخاب فغانی برای بازی‌های مهم راه برای داوران جوان باز شود و آنها با انگیزه بیشتری به آینده امیدوار باشند. فغانی قطعا شانس بالایی برای فینال یا رده‌بندی جام جهانی دارد. فاکتور مثبت او آمادگی جسمانی خوبش است. در بازی دیشب نیز در تمام صحنه‌ها حاضر بود و روی بازی تسلط داشت. در بعضی مواقع بازیکنان برزیلی اعتراض شدیدی به او می‌کردند اما فغانی به درستی مدیریت می‌کرد و به آنها تذکر می‌داد. زمانی هم که بازی تمام شد مشخص بود که هنوز نفس دارد همچنین به پنالتی کشیده شدن بازی یکی از علائم قضاوت خوب اوست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vp78p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



افتخارآفرینی داوران فوتبال کشورمان در ریو / قضاوت فغانی در بازی فینال یا رده بندی المپیک