تاریخ انتشار: 1395/05/31 12:52
کد خبر: 266447

لشگر مصدومان تراکتور روی دست قلعه‌نویی

ظاهرا مصدومیت های سریالی بازیکنان تراکتورسازی قرار است ادامه دار باشد
لشگر مصدومان تراکتور روی دست قلعه‌نویی

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،بازیکنان تیم تراکتورسازی از ابتدای فصل با مصدومیت های زیادی دست و پنجه نرم کردند. پس از آسیب دیدگی هایی که برای نفراتی مثل سینا عشوری، لوسیانو ادینیو و فرزاد حاتمی پیش آمد، حالا نفرات دیگری به صف مصدومان تراکتورسازی اضافه شده اند.

 

از جمع بازیکنان تراکتور محسن بنگر، محمد و علیرضا رمضانی چند هفته ای است دچار آسیب دیدگی شده اند و کادر پزشکی برای بازگشت آنها تلاش می کند. اگرچه این 3 بازیکن همراه تیم تمرین می کنند اما با درد کارشان را ادامه می دهند.

 

در چنین شرایطی هادی محمدی از ناحیه دست دچار مشکل است و از دیروز با باز کردن گچ دستش، آتل بسته است. محمد ایرانپوریان با پارگی پرده گوش مواجه شده و نمی تواند تمرین سنگین انجام دهد. کرار جاسم هم از ناحیه زانو مصدوم است و حداقل دو هفته قادر به همراهی تراکتور نیست.  از سوی دیگر مهدی شریفی نیز روز گذشته دوباره مصدوم شد و مشخص نیست چند هفته باید دور از میادین باشد.

 

بی تردید تا آماده شدن کامل این نفرات امیر قلعه نویی کار سختی خواهد داشت. سرمربی تراکتور که امید زیادی به موفقیت با این تیم در لیگ شانزدهم دارد، اسیر بدشانسی ها شده است و مشخص نیست چه زمانی دردسر مصدومیت های سریالی از او و تیمش دور می شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6pen

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد علیزاده در میهمانی سرمربی تراکتور/عکس