تاریخ انتشار: 1395/05/31 14:51
کد خبر: 266395

کوادرادو در آستانه بازگشت به یوونتوس

خوان کوادرادو طی چند روز آینده به طور رسمی به یوونتوس بازخواهد گشت.
کوادرادو در آستانه بازگشت به یوونتوس

ماروتا مدیر باشگاه یوونتوس اعلام کرد بازگشت خوان کوادرادو به یووه طی چند روز آینده نهایی خواهد شد.

خوان کوادرادو ملی پوش کلمبیایی پس از یک فصل حضور قرضی در تیم یووه، بار دیگر به چلسی بازگشت. این ملی پوش کلمبیایی فصل درخشانی را در یوونتوس سپری کرد. مدیر برنامه های این بازیکن اواخر هفته به لندن سفر خواهد کرد تا با مسئولان تیم چلسی در مورد انتقال کوادرادو به یوونتوس گفتگو کند. آنتونیو کونته سرمربی سابق تیم فوتبال یوونتوس گفت هیچ اطلاعی در مورد روند گفتگوهای دو تیم ندارد، اما ماروتا مدیر یووه اطمینان داد که این انتقال طی روزهای آتی نهایی خواهد شد. وی در این باره به Mediaset گفت:

امیدوارم طی این چند روز بتوانیم کار انتقال کوادرادو را تمام کنیم. در حال حاضر او بازیکن چلسی است. ما هم پیشنهادی را به این باشگاه انگلیسی ارائه کرده و منتظر دریافت پاسخ هستیم، اما به این انتقال بسیار خوشبین هستیم.

ماروتا در ادامه درباره وضعیت زاتزا هم گفت:

او به دنبال یافتن تیم دیگری است تا بتواند بیشتر بازی کند. ما با خود زازا صحبت کردیم؛ این انتقال به معنای جریمه یا ضعف او نیست بلکه فرصت و فضای بیشتری در اختیار خواهد داشت تا توانایی هایش را نشان دهد. صحبت از انتقال او به وولفسبورگ به طور کامل منتفی شد. اما در ده روز باقیمانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا گزینه مناسبی برای زاتزا پیدا کرده و او را واگذار کنیم.

کوادرادو پیشتر در سری آ در تیم اودینسه، لچه و فیورنتینا هم بازی کرده، اما در سال ۲۰۱۵ به چلسی رفت که پس بلافاصله با قراردادی قرضی به قهرمان سری آ ملحق شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6pz6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته: یوونتوس باید الگوی چلسی باشد