تاریخ انتشار: 1395/05/31 14:52
کد خبر: 266394

خوردبین: اختلاف طاهری و برانکو شایعه است

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که اختلاف سرپرست این باشگاه با سرمربی کروات سرخپوشان در خصوص بازگشت رامین رضاییان به این تیم شایعه است
خوردبین: اختلاف طاهری و برانکو شایعه است

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،و به نقل از تسنیم، محمود خوردبین درباره شرایط فعلی پرسپولیس و پیگیری تمرینات این تیم در غیاب شش بازیکن ملی‌پوش گفت: طبیعتاً غیبت ملی‌پوشان در عملکرد پرسپولیس تأثیر منفی می‌گذارد، اما به هرحال اینکه شش نماینده در تیم ملی داریم برای ما افتخار بزرگی محسوب می‌شود. چند بازیکن دیگر پرسپولیس هم می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند.

 

از کادرفنی تیم ملی باید پرسید که چرا مسلمان دعوت نمی‌شود

وی در مورد اینکه برخی معتقدند محسن مسلمان باتوجه به عملکرد مؤثرش در یک سال اخیر مستحق دعوت شدن به تیم ملی بود که این اتفاق رخ نداد، خاطرنشان کرد: واقعاً حق مسلمان بود که به تیم ملی دعوت شود و او مغز متفکر پرسپولیس است. شما می‌بینید که مسلمان چگونه در زمین توپ پخش می‌کند و بازیسازی را به بهترین شکل انجام می‌دهد. مثل مسلمان در فوتبال ما پیدا می‌شود و باید از مربیان تیم ملی پرسید که چرا او را دعوت نمی‌کنند.

 

در ورزشگاه 2 هزار نفری هم با تراکتورسازی بازی می‌کنیم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی با تراکتورسازی در هفته پنجم و احتمال آماده نشدن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اظهار داشت: اینکه در کدام ورزشگاه بازی کنیم دست ما نیست و اگر تراکتورسازی بخواهد باید در ورزشگاه دو هزار نفری هم بازی کنیم. درمورد مکان برگزاری این مسابقه باشگاه تراکتورسازی، فدراسیون و سازمان لیگ تصمیم‌گیرنده هستند و ما میهمان هستیم. ما در این زمینه تصمیم نخواهیم گرفت و باید منتظر باشیم تا ورزشگاه مشخص شود.

 

تراکتورسازی، استقلال، سپاهان و ذوب‌آهن مدعی قهرمانی هستند

خوردبین درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: از حالا چیزی قابل پیش‌بینی نیست و همین تراکتورسازی خودش یکی از مدعیان جدی است. تیم‌هایی مثل استقلال تهران، سپاهان و ذوب‌آهن نیز دنبال قهرمانی هستند. البته شرایط ما روز به روز بهتر می‌شود و امیدوارم با حمایت هواداران قهرمان شویم.

 

نباید به نتایج گذشته استقلال توجه کرد

وی در مورد اختلاف هشت امتیازی پرسپولیس با رقیب دیرینه‌اش استقلال عنوان کرد: من گفتم که استقلال هم جزو مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود و نباید به نتایج گذشته این تیم توجه کرد. مطمئناً استقلال هم راه خودش را پیدا خواهد کرد، اما ما توجهی به نتایج این تیم نداریم و فقط به عملکرد خودمان توجه می‌کنیم.

 

راهی برای بازگشت رضاییان به پرسپولیس وجود ندارد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص احتمال بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس و اینکه می‌گویند برانکو ایوانکوویچ و طاهری درمورد این موضوع با یکدیگر اختلاف دارند، گفت: هیچ اختلافی بین آنها وجود ندارد و وقتی تصمیمی در مورد رضاییان گرفته شد، موضع این دو نفر همسو بود. رضاییان بازیکن خوبی است و من دوست دارم او در پرسپولیس باشد، اما حرف آخر را سرمربی تیم می‌زند. در حال حاضر راهی برای بازگشت او وجود ندارد.

 

باشگاه برای حل مشکل پرونده ژوزه تلاش می‌کند

خوردبین درباره شکایت مانوئل ژوزه از پرسپولیس و احتمال کسر امتیاز از پرسپولیس اظهار داشت: باید تأسف خورد که چنین وضعیتی به وجود آمده است. با این حال باشگاه برای حل این مشکل تلاش می‌کند و امیدوارم هر چه زودتر این موضوع ختم به خیر شود.

 

دو بازیکن اوکراینی نیاز به زمان دارند

وی در مورد انتقادهای صورت گرفته از حضور دو بازیکن اوکراینی در پرسپولیس خاطرنشان کرد: آنها هنوز در پرسپولیس جا نیفتاده‌اند و بخش مهمی از تمرینات را از دست داده‌اند. این دو بازیکن نیاز به زمان دارند و امیدوارم خودشان را به پرسپولیس برسانند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5any

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوردبین: راهی برای بازگشت رضاییان به پرسپولیس نیست