تاریخ انتشار: 1395/05/31 16:15
کد خبر: 266358

ایگواین: گل اولم تقدیم به آنهایی که به توانایی‌هایم ایمان داشتند

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس از اینکه با گلزنی در اولین بازی رسمی‌اش برای بانوی پیر توانست پاسخ منتقدانش را بدهد، ابراز خرسندی کرد.
ایگواین: گل اولم تقدیم به آنهایی که به توانایی‌هایم ایمان داشتند

با همه انتقادات و گزارش‌های کنایه‌آمیزی که برخی از رسانه‌ها درباره گران‌ترین خرید فصل یوونتوس یعنی گونسالو ایگواین انجام دادند، او شروعی به یاد ماندنی را در این تیم تجربه کرد و در اولین بازی رسمی‌اش برای بانوی پیر در فصل جدید سری A گلی به ثمر رساند که مسبب پیروزی 2 بر یک بیانکونری در دیدار خانگی‌اش برابر فیورنتینا شد.

ایگواین که تابستان امسال با قراردادی 90 میلیون یورویی از ناپولی به یوونتوس پیوست، به خاطر داشتن اضافه وزن در اردوی پیش فصل بیانکونری بارها مورد تمسخر قرار گرفت اما او با زدن گل دوم تیمش برابر فلورانسی‌ها اوین سه امتیاز فصل را برای تیم جدیدش به ارمغان آورد.

ایگواین به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: من از شروعم در یوونتوس، از پیروزی که به دست آوردیم و از گلی که به ثمر رساندم بسیار خوشحالم. ما باید به همین روند به امتیاز‌گیری‌مان ادامه دهیم. برای ما اینکه فصل را با یک پیروزی آغاز کنیم بسیار مهم بود. ما در اردوی پیش فصل‌مان سخت کار کردیم و این پیروزی حق‌مان بود.

مهاجم پیشین رئال‌مادرید ادامه داد: امیدوارم بتوانم پاسخ حمایت پرشور هواداران یوونتوس را با زدن گل‌های فراوان بدهم. تا جایی که امکان داشته باشد می‌خواهم با یوونتوس جام ببرم اما ما هنوز در ابتدای راهیم. من اولین گل را به همه آنهایی که به توانایی‌هایم ایمان داشتند تقدیم می‌کنم.

نکته جالب توجه درباره اولین بازی رسمی ایگواین در یوونتوس این است که او در حالی در این بازی گل زد که در هیچ یک از سه فصل اخیر حضورش در ناپولی نتوانسته بود در بازی اول لیگ گلزنی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9plp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش ایگواین به گلزنی در نخستین بازی با یووه