تاریخ انتشار: 1395/05/31 21:01
کد خبر: 266276

بختیاری زاده: بازیکن سفارشی در حد لیگ یک نیست/ جلوی مدیرعامل چگونه بایستم؟

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: فوتبال برای برخی مدیران وسیله رسیدن به اهداف شخصی است.
بختیاری زاده: بازیکن سفارشی در حد لیگ یک نیست/ جلوی مدیرعامل چگونه بایستم؟

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سهراب بختیاری زاده سرمربی موفق تیم نفت مسجد سلیمان در گفتگویی، درمورد کنار گذاشته شدن از این تیم گفت: تقریبا هفته گذشته بود که در جلسه‌‌ای، مدیرعامل باشگاه به من اعلام کرد، دوبازیکن زیر23 سال دارم و شما باید اجازه بدهید که وارد تیم شوند. بنده تعجب کردم و گفتم این موضوع را قبول نمی‌کنم. من تیم را بسته‌ام و روی بازیکنانم حساب کرده‌ام. به عنوان سرمربی تیم این حق را دارم که خودم انتخاب کنم. اما مدیرعامل معترض شد و گفت که اگر قبول نمی‌کنید تیم را رها کنید و بروید. این ماجرا ادامه داشت تا اینکه دیشب تماس گرفتند و گفتند شما از فردا تشریف نیاورید.

بختیاری زاده در ادامه گفت: اکنون تیم شرایط خوبی در لیگ آزادگان دارد و جزو تیم های بالای جدول است. حتی من در مورد این بازیکنان سفارشی تحقیق کردم و متوجه شدم اصلا در حد لیگ یک نیستند با این حساب مشخص نیست که چرا مدیرعامل قصد دارد این بازیکنان را وارد تیم کند. برای من خیلی عجیب است. امیدوارم این تیم خوب با این رفتارهای غلط به بیراهه نرود. فقط می‌توانم ابراز تاسف کنم و اگر این رفتارها روی روند تیم تاثیر بگذارد، مدیرعامل باید پاسخگوی مردم مسجدسلیمان و هواداران تیم نفت باشد.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در ادامه اظهار داشت: چیزی که برای من جالب است، این است که در لیگ دسته اول که زیرمجموعه لیگ برتر به حساب می‌آید، قدرت بازیکن سفارشی از سرمربی تیم بیشتر است. شاید این مسائل به خاطر این باشد نفت یک تیم دولتی است و دولتی اداره می‌شود. نگاه مدیردولتی به فوتبال یک نگاه خشک و بی روح است. برداشت او از فوتبال چیز دیگری است. البته هستند مدیران دولتی که دلسوز فوتبالند و فوتبال را درک می‌کنند اما خیلی از مدیران دولتی اینطور نیستند. فوتبال برایشان ارزان است. فوتبال برایشان وسیله ای است در جهت رسیدن به اهداف شخصی خودشان.

بختیاری زاده در پاسخ به این سوال که آیا کسی برای بازگشتش به تیم تلاش نکرده است، گفت: بازیکنان و طرفداران تیم از دیشب به من لطف داشته‌اند و مرا با پیام هایشان شرمنده کرده‌اند. من جلوی لیدرها ایساتدم. زورگویی‌ها، تهدیدها و توهین را تحمل کردم و به جان خریدم تا تیم خوبی را به کمک بازیکنان، کادرفنی و بعضی مسئولین باشگاه که دلسوز تیم هستند، روانه مسابقات کنم. خوشبختانه خوب نتیجه گرفتیم و توانستیم باعث شادی و رضایت مردم شویم. اما شما بگویید جلوی این رفتار مدیرعامل چگونه بایستم؟ وقتی مدیرعامل باشگاه اهدافی غیر از موفقیت تیم را دنبال می‌کند از دست من چه کاری بر می‌آید؟ این رفتار مدیرعامل توهین به فوتبال و شهرمسجدسلیمان بود و واقعا از عهده من خارج است که بتوانم جلوی این مساله را بگیرم.

مدافع سابق تیم ملی و مربی فعلی کشورمان در پایان گفت: از تمام عزیزانی که در مسجدسلیمان همراهم بودند تشکر می‌کنم. آن ها می‌دانند که تمام تمرکز و تفکرم روی این بود که نماینده خوبی برای مسجدسلیمان باشیم. از بازیکنانم، همکارانم در کادر فنی ممنونم که مرا یاری کردند.ازمسئولین واقعی نفت که کمک حال من بودند نه آن‌هایی که مقاصدخودشان را جستجو می‌کردند، تشکرمی‌کنم. واقعیت این است که برگشتن قصه درازی دارد. به من گفته شد اگر با ما همکاری نکنیددر ادامه کار به مشکل بر می‌خورید. صادقانه به من گفتند تورا اذیت خواهیم کرد و در مسائلی مانند قرارداد بازیکن، بلیط هواپیما، خرج سفر و... برایتان مشکل درست می‌کنیم. من اکنون در مقابل مدیرعامل قرار گرفته‌ام. آن‌ها به دنبال نتیجه گیری با سهراب بختیاری زاده نبودند و فکر نمی‌کنم بازگشت من درست و اصولی باشد./برنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39l66q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار تدارکاتی نفت تهران مقابل نفت مسجد سلیمان