تاریخ انتشار: 1395/05/31 21:12
کد خبر: 266273

برانکو بدون این کمک مربی در پرسپولیس هیچ کاره است!

مارکو استیلینوویچ توانسته به خوبی شاگردان برانکو را از نظر بدنی آماده کند و بازیکنان پرسپولیس نیز علیرغم فشار بالای تمرینات به خوبی به او اعتماد دارند.
برانکو بدون این کمک مربی در پرسپولیس هیچ کاره است!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ را می توان دارای بهترین کادرفنی فوتبال ایران دانست. در حالی که تصور می شد بعد از جدایی توهیر، مربی بدنساز سابق سرخپوشان، آنها دچار مشکل شوند اما سرمربی کروات پرسپولیس با دعوت از هموطن دیگر خود توانست شرایط فوق العاده ای از نظر بدنی برای سرخپوشان رقم بزند و آنها را اکنون جزو آماده ترین بازیکنان حاضر در فوتبال ایران قرار دهد. بازیکنانی که می توانند 90 دقیقه بی امان سمت دروازه حریف هجوم ببرند و پرس را نیز به خوبی انجام دهند.

مارکو استیلینوویچ، مربی بدنساز این تیم در روزهایی که لیگ با تعطیلی همراه شده به سختی شاگردان برانکو را مهیای ادامه رقابت ها می کند و به همین منظور است که او از بازیکنان لقب قاتل را گرفته است. او البته در آخرین اظهارنظرش گفته: یا کار سخت یا رفتن به خانه! این تهدیدی است که او را متمایز کرده و همین مساله باعث شده تا سرخپوشان اکنون از نظر بدنی شرایط فوق العاده ای داشته باشند و توان این را داشته باشند که در دو نوبت تمرینی، صبح کارهای بدنی را انجام دهند و در بعد از ظهر نیز دیدار تدارکاتی برگزار کنند.

شاید تعریف فرشاد احمدزاده از نوع و شیوه تمرینی او جالب توجه باشد، جایی که شماره 10 سرخپوشان برای نشان دادن سختی این تمرین اعلام کرد: تمریناتی که اکنون زیر نظر مارکو انجام می دهیم، بروس لی در زمان مسابقات برای قهرمانی اش انجام نمی داد.

و البته همین مساله باعث شده تا بازیکنان جوان این تیم که در زمان اردو از صبح تا غروب در اختیار باشگاه قرار دارند، در پایان تمرین اعلام می کنند تنها به فکر این هستند تا به خانه شان برسند و استراحت کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gww7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چالش جدید پرسپولیس/ این چالش را طاهری چگونه رد خواهد داد

برانکو، هف سمنان را برای دیدار تدارکاتی برگزید
اختصاصی/پرسپولیس به مصاف هف سمنان می رود