تاریخ انتشار: 1395/05/31 23:20
عجیب اما واقعی
کد خبر: 266258

در اقدامی غیرمنتظره، سهراب بختیاری زاده به نفت مسجدسلیمان بازگشت

سهراب بختیاری زاده به تیم نفت مسجدسلیمان برگشت و قرار بر این شد که از فردا با قدرت تر از قبل بر سر تمرینات تیم حاضر شود.
در  اقدامی غیرمنتظره، سهراب بختیاری زاده به نفت مسجدسلیمان بازگشت

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سهراب بختیاری زاده در گفتگو با خوزستان جام در رابطه با جدایی اش از نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: من نرفته بودم که بخواهم برگردم، در واقع یک مشکل و یک سوء تفاهمی بود در تیم و من روی حرف خودم اصرار داشتم و در نهایت باشگاه هم به نسبت شرایط خواسته های من را قبول کردند و من هم از این بابت خوشحال هستم چون هم باشگاه و هم کادرفنی به دنبال این هستیم که تیم خوبی را برای مردم مسجدسلیمان درست کنیم که همگی از آن لذت ببریم.

در جلسه ای که امروز بعد از ظهر با آقای هدایت یزدی و هیئت مدیره داشتیم تصمیم گرفته شد که از فردا تمرینات تیم را مجدداً شروع کنیم و همه دست به دست هم بدیم و دنبال این باشیم که مشکلاتمان را بر طرف کنیم. من هم از روز اول دنبال همین مسئله بودم ولی هفته قبل صلاح بر این بود که من از تیم دور باشم تا هم خودم تمرکز کنم و هم باشگاه تصمیم بهتری بگیرد.

ایشان در رابطه با حمایت هواداران و کسانی که در این قضیه او را پشتیبانی کردند گفت: جا دارد از همینجا تشکر کنم از همه هواداران و دیگر عزیزانی که من را حمایت کردند و در این قضیه پشتیبان من بودند، من هم به دنبال این بودم که این قضیه حل شود و به تیم برگردم و اصلاً قصد بی حرمتی و بی احترامی به کسی را نداشتم و همه مجموعه تیم و عوامل نفت که دارند کار میکنند برای من قابل احترام هستند ولی کار حرفه ای ایجاب می کند که ما از هم انتقاد کنیم و مشکلات را بگوییم.

ایشان در پایان گفت: شک ندارم که رسانه به همان اندازه که هواداران تیم و بازیکنان از تیم های خود حمایت میکنند آن ها هم به مانند یک زنجیر و مجموعه از هم حمایت می کنند و با هم هستند تا این زنجیر قدرتمند فوتبال خوزستان خیلی قوی تر بماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9ppe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پوگبا تا ساعتی دیگر رسما به منچستریونایتد می‎پیوندد