تاریخ انتشار: 1396/07/17 15:22
کد خبر: 179096

درخواست عجیب هواداران برزیل از تیم ملی کشورشان؛ اجازه دهید شیلی پیروز شود

مردم کشور برزیل از تیم ملی‌شان خواستند در آخرین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ مغلوب شیلی شود.
درخواست عجیب هواداران برزیل از تیم ملی کشورشان؛ اجازه دهید شیلی پیروز شود

داستان رقابت برزیل و آرژانتین یکی از هیجان‌انگیزترین‌ها در جهان فوتبال است. اکنون سرنوشت آلبی سلسته در دستان تیم‌ ‌ملی برزیل است. سلسائو می‌تواند نقش مهمی در رسیدن یا نرسیدن آرژانتین به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشته باشد. برزیل قرار است بامداد چهارشنبه در آخرین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی میزبان شیلی باشد؛ تیمی که اکنون در جایگاه سوم جدول قرار دارد. آرژانتین از طرفی علاوه بر پیروزی برابر اکوادور، به برد سلسائو نیاز دارد تا به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کند. پس از تساوی آرژانتین برابر پرو و قرار گرفتن آلبی سلسته در چنین شرایطی در شبکه‌های اجتماعی کمپینی به وجود آمد با هشتگ EntregaBrasil و Entregaprochile

این هشتگ‌ها در پایان هفته‌ بیشترین هشتگ مورد استفاده مردم برزیل بودند. هزاران نفر از هواداران از تیم ملی کشورشان خواستند اجازه دهند شیلی پیروز شود. آنها از این هشتگ استفاده کردند با هدف این که برزیل با شکست برابر شیلی شرایط صعود آرژانتین را سخت کند.

خیلی از آنها به پیروزی ۶ بر صفر آرژانتین برابر پرو در جام جهانی ۱۹۷۸ اشاره کردند. برخی دیگر گل "دست خدا" دیگو مارادونا را یادآوری کردند و همچنین به حذف برزیل برابر آلبی سلسته در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۱۹۹۰ اشاره کردند. با این حال بیشترین توییت‌ها یادآور شکست سنگین هفت بر یک برزیل برابر آلمان در جام جهانی ۲۰۱۶ بود. خیلی از برزیلی‌ها هنوز فراموش نکردند هزاران هوادار آرژانتینی پس از این شکست به خیابان‌ها رفتند و شعارهایی در تمسخر برزیل سر دادند. این در حالی بود که مردم کشور میزبان تلخ‌ترین لحظات خود را پس از بدترین شکست تاریخ‌شان در حال‌ سپری کردن بودند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xbbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وضعیت پیچیده آمریکای جنوبی/ آلبی سلسته و کابوس حذف از جام جهانی