تاریخ انتشار: 1395/06/07 16:39
کد خبر: 264891

تهدید بازیکنان پرسپولیس کار هواداران ما نیست

مسوول کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: از بازیکنان پرسپولیس می خواهیم حرمت هواداران ما را نگه دارند.
 تهدید بازیکنان پرسپولیس کار هواداران ما نیست

اسماعیل قلیچ خانی در گفت و گو با کاپ، درباره اتفاقات دیدار تدارکاتی تراکتورسازی و پیکان اظهار داشت: روز بازی دوبازیکن یکی از تیم ما و یک نفر از تیم پیکان حرکات ناشایستی انجام دادند یکی از آنها فحاشی کرد و دیگری به صورت او سیلی زد. همین اتفاق باعث شد کمی جو بهم بخورد. ما حرکت هر دو بازیکن را زننده می دانیم و تایید نمی کنیم. مسلما مربیان با هر دوی آنها برخورد خواهند کرد اما این ماجرا بهانه ای به دست عده ای داد تا بزرگنمایی کنند.

وی افزود: آن روز من خودم در میان تماشاگران و داخل پرشورها نشسته بودم. آقای شهریاری هم آنجا بود ما وقتی دیدیم تعدادی از تماشاگران ناراحت هستند از آنها خواستیم آرامش خود را حفظ کنند و همین اتفاق هم افتاد. از بچه های پیکان هم خواستیم بدون نگرانی به سمت رختکن خود بروند حتی بنده جلوی در رختکن پیکان ایستادم تا خیال تیم میهمان راحت باشد. کادر فنی پیکان اگر چهره من را یادشان باشد شهادت می دهند که این اتفاق افتاد. در همین لحظه تماشاگران ما حتی پیکانی ها را تشویق هم کردند. حالا نمی دانم چرا این همه بزرگنمایی می شود. اینکه گفته شده آقای حمودی سرش شکسته برای شخص بنده عجیب است زیرا من همچین چیزی را ندیده ام.

مسوول کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی درباره این صحبت که ورزشگاه اختصاصی این تیم مناسب دیدار با پرسپولیس نیست گفت: چنین موضوعی درست نیست ما دربی تبریز را پس از چند دهه انتظار برگزار کردیم و یکی از بهترین دربی ها بود. برابر دیگر تیم ها هم در این زمین میزبانی کردیم. حالا چرا عده ای می گویند این ورزشگاه مناسب نیست برای ما هم عجیب است. من قبلا هم گفته ام که بهتر است تیم هایی که به تبریز می آیند از روانشناس و یا جامعه شناس در کنار خود استفاده کنند تا به بازیکنانشان بگویند فرهنگ تبریز چه فرهنگی است و نباید هواداران تراکتورسازی را تحریک کرد. حالا نیز از بازیکنان پرسپولیس و دیگر تیم ها که قرار است به تبریز بیایند می خواهم حرمت هواداران تبریزی و فرهنگ این شهر را نگه دارند. برخی کارها شاید در جاهای دیگر عیب نباشد اما در فرهنگ ما عیب است.

قلیچ خانی درباره برخی تحرکات به نام طرفداران تراکتورسازی در فضای مجازی مبنی بر اینکه چون محل استقرار آنها به زمین مسابقه نزدیک است بازیکنان پرسپولیس را آزار خواهند داد اظهار داشت: آنها هواداران ما نیستند. این افرادی که در اینستاگرام ها تهدید می کنند یا پیام می دهند سوءنیت دارند. آنها دوست تراکتورسازی نیستند و ما خوب هواداران خود را می شناسیم. بنده همین امروز گروه های مختلف را که مربوط به هواداران تراکتورسازی می شود رصد کردم و چنین تهدیدهایی را از زبان هواداران واقعی تراکتورسازی نشنیده ام.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpzez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتور میزبان پرسپولیس است و از حقش نخواهد گذشت
ذوالفقاری: از حق خود کوتاه نمی‌آییم