تاریخ انتشار: 1395/04/22 10:24
کد خبر: 274424

نوید کیا واسطه حضور حاج صفی در سپاهان

انتظار می رود نوید کیا با وساطت حاج صفی را نیز به سپاهان بیاورد
نوید کیا واسطه حضور حاج صفی در سپاهان

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، احسان حاج صفی بازیکن ملی پوش که سال گذشته در تیم FSV فرانکفورت آلمان بازی کرد، اکنون بازیکنان آزاد است. او از 3 تیم ایرانی استقلال، تراکتورسازی و سپاهان پیشنهاد همکاری دریافت کرده و از سوی دیگر گفته می شود چند تیم یونانی نیز خواهان جذبش هستند.

 

در چنین شرایطی حاج صفی هنوز تصمیمی برای آینده خود اتخاذ نکرده و مشخص نیست به چه تیمی خواهد پیوست. این در حالی است که رقابت اصلی برای جذب حاج صفی میان سپاهان و استقلال است. استقلالی ها می گویند حاج صفی اگر به ایران بیاید، پیراهن آبی می پوشد و سپاهانی ها نیز درباره تیم خود چنین ادعایی دارند.

 

با بازگشت محرم نویدکیا به تمرینات سپاهان، حالا به نظر می رسد شانس برگشتن حاج صفی به اصفهان نیز بیشتر شده است. نویدکیا با حاج صفی رابطه بسیار خوبی دارد و گفته می شود در بدو ورودش به تمرینات و پس از تایید عبدالله ویسی برای بازگرداندن بازیکن کاشانی تیم ملی فوتبال، واسطه شده است. نویدکیا حتی صحبت های ابتدایی را نیز برای صورت گرفتن این انتقال انجام داده است.

 

مهدی اخوان، سرپرست تیم سپاهان در این باره به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: رابطه محرم و احسان حاج صفی رابطه خیلی خوبی است و امیدوار هستم که نویدکیا بتواند برای کمک به سپاهان حاج صفی را راضی به حضور در تیم خودش کند. ما از این موضوع استقبال می کنیم و انشاءالله محرم در این امر موفق باشد.

 

او می افزاید: از  نویدکیا تشکر می کنیم که به فکر سپاهان است. چنین اقدامی از سوی نویدکیا ارزشمند است.

 


منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45emgo

آخرین اخبار