تاریخ انتشار: 1395/04/22 13:10
کد خبر: 274377

ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم

سرمربی سپاهان در مورد نقل و انتقالات تیم کفت: از محرم ممنونم که از مواضع خود کوتاه آمد
ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، عبدالله ویسی در گفت و گویی اظهار داشت: در شرایط نقل و انتقالات کارمان را به نحو احسن انجام دادیم و توانستیم با بازیکنانی که مدنظرمان بود قرارداد ببندیم.

وی ادامه داد: روند خوبی را داشتیم هرچند که قصد جذب یکی دو بازیکن را داشتیم که این اتفاق نیفتاد اما به دنبال جایگزین این نفرات هستیم که اگر بتوانیم این کار را انجام خواهیم داد در غیر این صورت با همین نفرات لیگ را آغاز خواهیم کرد.

ویسی گفت: قرار است در تورنمنت بابل به خاطر حرمت نام شهدا و افرادی که ما را دعوت کردند شرکت کنیم. بازی تدارکاتی کمی انجام دادیم و قرار است در بابل دو بازی انجام دهیم. سپس برای تست پزشکی به تهران می‌‌آییم و در نهایت دوباره به اصفهان بازخواهیم گشت تا برای آغاز لیگ آماده شویم. البته به دنبال آن هستیم در اصفهان قبل از آغاز لیگ یک بازی تدارکاتی دیگر را برگزار کنیم که البته مکان آن مشخص نیست.

سرمربی سپاهان درباره بازگشت محرم نویدکیا به سپاهان گفت: هم پیشکسوتان برای ما قابل احترام هستند که وارد بحث با محرم بودند و هم محرم. در هر صورت محرم هم زحمت زیادی کشیده است و ما می‌خواستیم مردم اصفهان را خوشحال کنیم چون او هواداران زیادی دارد و مردم او را دوست دارند هرچند که مخالفت‌هایی هم انجام شد ولی ما این کار را کردیم تا یکدستگی و اتحاد برای موفقیت سپاهان به وجود بیاید.

وی افزود: در این بین پیشکسوتان گام بزرگی برداشتند و هم محرم از موضع خود کوتاه آمد که از او تشکر می‌کنم. امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا یک سپاهان قابل تقدیر را بسازیم و وارد لیگ کنیم.

ویسی در پایان خطاب به هواداران سپاهان گفت: ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم.

منبع: نود


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anqpl

آخرین اخبار