تاریخ انتشار: 1395/04/22 14:43
کد خبر: 274337

فرشاد احمدزاده: برانکو همه بازیکنان پرسپولیس را خوب شناخت

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی های دوستانه در همه جای دنیا برای این برگزار می شود که مربیان از بازیکنان جدید شناخت پیدا کنند؛ فکر می کنم اینجا هم اقای برانکو از بچه ها به شناخت خوبی رسیدند.
 فرشاد احمدزاده: برانکو همه بازیکنان پرسپولیس را خوب شناخت

فرشاد احمدزاده درباره آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: دو هفته در اوکراین صبح و بعدازظهر تمرین کردیم. با تمریناتی که کادر فنی تدارک دیده بود به شرایط ایده آل رسیده ایم. انشا.. دو روز باقیمانده هم به خوبی و خوشی به اتمام برسد.

وی درباره پرفشاربودن تمرینات سرخپوشان تهرانی خاطرنشان کرد: واقعا تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و در عمرم تاکنون چنین تمرینات پرفشاری را پشت سر نگذاشته بودم ولی فکر می کنم در حال حاضر همه بچه ها آماده هستند تا با قدرت در لیگ برتر حاضر شویم.

هافبک پرسپولیس در ادامه افزود: شاید یک یا دو هفته اول کمی دچار مشکل شویم اما همین بازی های دوستانه ای که آقای برانکو در اینجا برای ما تدارک دیده اند کمک کرده تا به شرایط مطلوب نزدیک شویم.

احمدزاده در پایان درباره عملکرد پرسپولیس در بازی های دوستانه اذعان داشت: بازی های دوستانه در همه جای دنیا برای این برگزار می شود که مربیان از بازیکنان جدید شناخت پیدا کنند. فکر می کنم اینجا هم اقای برانکو از بچه ها به شناخت خوبی رسیدند. در مجموع اردوی خوبی بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdgxb

آخرین اخبار