تاریخ انتشار: 1395/07/02 16:12
کد خبر: 259812

مهاجم سرخابی نفت تهران: دوست دارم آقای گل شوم

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران مثل هر مهاجمی دوست دارد آقای گل شود، اما موفقیت نفت برای او مهم‌تر است.
مهاجم سرخابی نفت تهران: دوست دارم آقای گل شوم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، محمد قاضی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد عملکرد خوب نفت تهران در هفت بازی ابتدایی لیگ برتر و اینکه این تیم در فصل جاری کدام جایگاه از جدول رده‌بندی را نشانه گرفته است، گفت: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و خیلی از تیم‌ها دنبال قهرمانی یا گرفتن سهمیه هستند. همه چیز بستگی به شرایط باشگاه و حمایت‌هایی که از ما صورت می‌گیرد، بستگی دارد.

 

وی در ادامه افزود: به‌طور حتم تیم باید از سوی مدیریت و اسپانسر حمایت شود و این باعث می‌شود بازیکنان فقط به فوتبال فکر کنند. تیمی که از لحاظ روحی و روانی قوی باشد، قطعاً موفق خواهد شد. با این حال پیش‌بینی اینکه در چه جایگاهی قرار بگیریم سخت است، ولی مطمئناً دنبال بهترین رتبه هستیم.

 

قاضی که با چهار گل‌زده همراه با چهار بازیکن دیگر در صدرجدول گلزنان قرار دارد، درباره شانس خود برای کسب آقای گلی گفت: من بیشتر از اینکه به فکر گل زدن باشم به فکر موفقیت تیم هستم. اینکه چند گل خواهم زد قابل پیش‌بینی نیست، ولی مثل هر مهاجمی دوست دارم آقای گل شوم، هرچند که موفقیت نفت از این چیزها مهم‌تر است.

 

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این پرسش که اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی در لیگ امسال چه تیم‌هایی هستند، گفت: پرسپولیس و تراکتورسازی تیم‌هایی هستند که از لحاظ بازیکن و کادرفنی شرایط بسیار خوبی دارند. استقلال را هم می‌توان به این تیم ها اضافه کرد و همچنین نفت تهران که تیم منسجمی است و می‌تواند در بین بالانشین‌ها باشد.

 

قاضی در مورد اینکه بازیکنان نفت تهران چه احساسی از کار کردن با علی دایی دارند، گفت: همه بازیکنان او را دوست دارند و من هم برای دومین سال است که افتخار شاگردی دایی را دارم. او نظم خوبی را در تیم ایجاد کرده و به بازیکنان انرژی می‌دهد. امیدوارم با تفکرات دایی جلو برویم و نتایج خوبی بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmb56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قاضی: گرفتن یک امتیاز در زمین استقلال‌خوزستان خوب بود