تاریخ انتشار: 1395/07/02 18:49
مغرور نمی‌شدیم پدیده را می‌بردیم
کد خبر: 259768

شادکام: رقابت با مدعیان آقای گلی لیگ برتر سخت است

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان رقابت با مدعیان آقای گلی مسابقات لیگ برتر را دشوار توصیف کرد.

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، محمد شادکام در مورد زدن چهار گل در لیگ برتر و قرار گرفتن نامش در صدر جدول گلزنان این رقابت‌ها گفت: خوشحالم که چهار گل زده‌ام و دوست دارم در آینده بازی‌های بهتری را برای تیمم انجام داده و هواداران متعصب صنعت نفت را خوشحال کنم. الان چند بازیکن دیگر هم در صدر جدول گلزنان قرار دارند و امسال رقابت با دیگر مدعیان آقای گلی سخت است. با این حال من تلاش می‌کنم تا بازیکن تأثیرگذاری برای نفت باشم.

 

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا صنعت نفت به‌دنبال حضور در رده‌های بالای جدول است، تأکید کرد:‌ ما تازه به لیگ برتر آمده‌ایم و ابتدا دنبال اثبات خودمان هستیم. نباید در ادامه راه مغرور شویم، چون می‌دانیم کارمان سخت است. در همین بازی با پدیده در دقایقی از بازی مغرورانه بازی کردیم و اگر این اتفاق نمی‌افتاد قطعاً بازی را می‌بردیم.

 

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد اینکه بزرگ‌ترین هدفش در فوتبال چیست، گفت: هر بازیکنی دوست دارد در تیم ملی کشورش بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. من دوست دارم با مربی بزرگی مثل کی‌روش کار کنم و امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد.

 منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wyyer

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شادکام: بعد از شکست دادن استقلال ترس‌مان ریخت/ در آینده بیشتر از تیم ما می‌شنوید