تاریخ انتشار: 1395/07/03 02:07
کد خبر: 259699

بازیکنان ایرانی جدا شده از استقلال چه می کنند؟

استقلال تهران با علیرضا منصوریان در این فصل تغییرات زیادی داشته است. یک سری از بازیکنان تیم آبی پوش پایتخت در لیگ پانزدهم با آمدن منصوریان دیگر جایی در این تیم نداشتند.

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، یک سری در لیست مازاد بودند و عده ای دیگر قصد رفتن کرده بودند. از بین این 8 بازیکن می توان تا اینجا فخرالدینی و تا حدودی طالب لو را موفق دانست و بقیه هر کدام به دلایلی هنوز نمایش خوبی نداشته اند و باید دید در ادامه راه چه کار می کنند.

 

1-سجاد شهباززاده:

مهاجم محبوب آبی ها. شماره دهی که به خواست خودش و خلاف میل باطنی منصوریان استقلال را ترک کرد و به ترکیه رفت تا در آلانیا اسپور بازی کند. اما اوضاع به کام سجاد پیش نمی رود. او به نیمکت  دوخته شده است و جایی در ترکیب اصلی تیمش ندارد.

 

2-آرش برهانی:

آرش آقای گل استقلالی ها در لیست سیاه منصوریان بود و بعد از قریب به یک دهه استقلال را ترک کرد و راهی پیکان شد. آرش در تیم مجید جلالی نیامده مصدوم شد و حالا مدتهاست در زمین چمن حضور ندارد. باید دید در ادامه برهانی می تواند به روزهای خوب گذشته بازگردد یا خیر.

 

3-وحید طالب لو:

4 هفته از لیگ شانزدهم گذشته بود اما هنوز طالب لو با تیمی قرارداد نبسته بود. او هم مثل برهانی، از تیم محبوبش دور مانده بود. با این تفاسیر به فولادرفت. حالا دو بازی را پشت سر گذاشته و دو کلین شیت هم کرده است و می توان گفت طالب لو از معدود موفق های جدا شده بوده است.

 

4-حنیف عمران زاده:

بعد از اینکه منصوریان اعلام کرد نیازی به او ندارد؛ علی رغم دو سه پیشنهاد لیگ برتری، خونه به خونه را در لیگ آزادگان برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد. حنیف کاپیتان تیم مرزبان است و آنها برای صعود به لیگ برتر رقابت می کنند.

 

5-میلاد شیخ فخرالدینی:

بعد از سه سال استقلال را ترک کرد. به نفت رفت تا پیش علی دایی دوباره احیا شود. بدون تردید موفق ترین جدا شده فصل گذشته آبی پوشان فخر الدینی بوده است. میلاد حالا در تیمی به عنوان بازیکن ثابت بازی می کند که 7 پله بالاتر از استقلال است و در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

 

6-محمدرضا خرسندنیا:

بعد از ترک استقلال راهی پدیده شد. تیم سابقش. بعد از یک مصدومیت نه چندان جدی در ترکیب اصلی تیمش حضور دارد اما هنوز آن بازیکن سابق نشده است. باید دید این بازیکن خوش اخلاق و باشخصیت می تواند همان هافبک سابق شود یا اتفاق دیگری رخ می دهد.

 

7-مهدی مومنی:

با هزار امید و آرزو به استقلال آمد. اما فرصت چندانی پیدا نکرد و. این تیم را ترک کرد. مومنی به تیمی برگشت که سکوی پرتابش بود. او به استقلال خوزستان رفت تا بازهم احیا شود اما هنوز نتوانسته حتی یک گل هم برای تیمش به ثمر برساند.

 

8-علیرضا رمضانی

امیر قلعه نویی علیرضا را کشف کرد اما مصدومیت های بک تو بک او را از استقلال دور کرد. رمضانی به تراکتورسازی آمد تا دوباره زیر نظر قلعه نویی کار کند اما بعد از گذشت 7 هفته، هنوز تعداد دقایق حضور او را می توان با انگشتان دست شمرد.

منبغ: افکار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48oopk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس/ تبریک تولد برهانی به دندان پوسیده ای که هنوز ماشین گل سازی است