تاریخ انتشار: 1395/07/24 22:20
برانکو:
کد خبر: 255448

موضوع تنبیه رضاییان مطرح نیست/ چرا باید رضاییان قربانی شود

بعد از بازی مقابل نفت تهران و کسب یک برد پرگل و شیرین، برانکو ایوانکوویچ روبه‌روی خبرنگاران نشست.
موضوع تنبیه رضاییان مطرح نیست/ چرا باید رضاییان قربانی شود

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، برانکو حرف هایش را با تبریک بزرگ به هواداران شروع کرد و با تاکید بر عدم صحبت راجع به داوری خاتمه داد. البته در میانه صحبت‌هایش پاسخ نقدها راجع به بازی ندادن رامین رضائیان رابه گفته‌هایش افزود.

 

تبریک بزرگ

قبل از هر چیز باید بگویم که خیلی خیلی به خاطر این برد خوشحالم. رضایتمندی بزرگی به این هواداران عزیز و پرشور تقدیم کردیم و واقعا از صمیم قلب به بازیکنانم تبریک بسیار بزرگی را عرض می‌کنم.

 

گلایه از توقف بازی‌ها

همه ما می‌دانستیم که امروز روز بسیار سختی خواهیم داشت چون قبل از بازی با تراکتورسازی گفته بودم که هر توقف در لیگ  برای ما به هر حال خوشایند نیست چون تقریبا نصف تیم ما یک ماه با ما نبودند و عملا فقط دیروز یک تمرین دسته جمعی داشتیم و به همین خاطر برد امروز ارزش بسیار بیشتری دارد و بازیکنانم استحقاق همه جور پاداش را دارند.

 

تمرکز حداکثری

مهم این است که استحقاق این  برد را واقعا داشتیم و همین طور در دو بازی آینده هم انتظار یک تمرکز حداکثری را از تیم دارم و در همین ایام سوگواری بازیکنان ما هم نشان دادند که چطور حاضرند تمام توان‌شان را برای تیم و هواداران بگذارند. موقعی که ۲ بر صفر جلو بودیم می‌توانست برای تیم‌مان مشکل به وجود بیاید و می‌دانستیم که گل سوم یک گل کلیدی خواهد بود و به خاطر همین بابت همه اتفاقاتی که امروز افتاد کاملا راضی هستیم.

 

پاسخ به دقایق بازی دادن به رضائیان

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا با توجه به خواست هواداران برای حضور رامین رضاییان در زمین، حتی برای ۵ دقیقه به او بازی‌ ندادید؟ گفت: بله دقیقا هواداران مهم‌ترین مسئله برای ما هستند. اما هواداران علیپور، آرام‌طبع و نوراللهی را هم خواسته‌اند. حالا شما به ما کمک کنید که رامین رضاییان را جای چه کسی می‌توانم بگذارم؟ من اگر خوب متوجه شده باشم شما ماهینی را کنار می‌گذارید. من متوجه منظور شما شدم اما شما پرسیدید که چرا ۵ دقیقه رضاییان بازی نمی‌کند و این دخالت در کار من است.

 

چرا از سرمربی تیم ملی سوال نمی‌کنید؟

دفاع ما خوب کار می‌کند و طبیعی است که آن بخشی که خوب کار می‌کند نباید تعویض شود. من هیچ ضدیتی با رضاییان ندارم اما دفاع فعلا خوب عمل می‌کند. شما بازی تیم ملی و بازی رامین را در آن دیدید. چرا از سرمربی تیم ملی نمی‌پرسید که چرا رامین بازی می‌کند و وریا غفوری بازی نمی‌کند؟ من به هواداران احترام می‌گذارم و از همه مهم‌تر برای ما هواداران هستند و شادی‌شان را پس از بازی دیدم. بعد از بازی شاهد بودید که چقدر از صمیم قلب به بازیکنان تبریک گفتند و تشویق‌شان کردند. اما متاسفانه آن بخشی که به رامین مربوط می‌شود دفاع خوب و بدون اشتباه کار می‌کند. من حتی انتظار داشتم که ربیع‌خواه و انصاری و ماهینی را تشویق کنند.

 

رامین رضائیان به جای چه کسی؟

برانکو درباره اینکه شاید رضاییان قربانی اختلاف بحثی بین برانکو و کی‌روش شود گفت: چرا باید رضاییان قربانی شود. شما کمک کنید و بگویید که به جای چه کسی باید بازی کند. خواهش می‌کنم بگویید. من ایشان را تنبیه نمی‌کنم و هیچ کس را تنبیه نمی‌کنم. چرا فکر می‌کنید که من رضاییان را تنبیه می‌کنم؟ رضاییان بازیکن دفاعی است و نمی‌توانیم به صورت مهاجم از او استفاده کنیم. این بحث پیش آمد که آیا ماهینی با توجه به آسیب دیدگی‌اش تا آخر بازی داوم می‌آورد یا خیر. چرا فکر می‌کنید من با کسی مشکلی دارم؟

 

درباره داوری حرف نمی‌زنم

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه دایی گفته پرسپولیس روی ضد حملات به نفت گل زده و اینکه عملکرد داور روی روند بازی تاثیر داشت یا خیر گفت: هر کسی حق دارد بازی را با دیدگاه خودش نگاه کند. ما دو گل را روی یک حرکت خوب انجام دادیم. اولی پنالتی بود و در همان لحظه چند موقعیت و شانس خیلی خوب گل داشتیم. من در مورد داوری هیچ قضاوتی نمی‌کنم و کمیته داوران باید درباره عملکرد داور نظر بدهد. همه دیدند و باید عملکرد داور را نقد کنند. ما خوب بازی کردیم یا نکردیم و داور خوب داوری کرد یا نکرد، من دوست ندارم درباره داوری نظر بدهم اما آن پنالتی که روی علیپورشده بود، بله آن پنالتی بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lww9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترفند جدید رامین رضاییان برای رسیدن به ترکیب پرسپولیس