تاریخ انتشار: 1395/04/28 20:21
کد خبر: 273213

برانکو: لیست پرسپولیس بسته شد/ از ترکیب بازیکنانم راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که این تیم دیگر بازیکنی را جذب نخواهد کرد.
 برانکو: لیست پرسپولیس بسته شد/ از ترکیب بازیکنانم راضی هستم

برانکو ایوانکوویچ پس از پایان تمرین امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: با گرفتن دو بازیکن اوکراینی و بازگشت مهدی طارمی لیست ما بسته شد.

وی ادامه داد: هم مهدی طارمی و هم دو بازیکن اوکراینی به این دلیل که تمرین نکرده‌اند، آماده نیستند و این بازیکنان تمرینات جداگانه‌ای خواهند داشت. هم با تیم تمرین می‌کنند و هم برنامه جداگانه برای آنها در نظر می‌گیریم. امیدوارم بتوانیم از آنها استفاده کرده و آنها نیز به تیم کمک کنند. خیلی از ترکیب بازیکنانم راضی هستم و رفته رفته بهتر می‌شویم و امیدوارم از فصل قبل هم بهتر باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: خیلی کار کردیم و در کیف اوکراین اردوی خوبی داشتیم. مسابقات از راه می‌رسد و امیدوارم بازیکنان به خوبی خودشان را نشان دهند. تمرینات ما به همین شکل ادامه خواهد داشت تا بتوانیم در طول مسابقات هم آمادگی‌مان را حفظ کنیم.

برانکو در خصوص اینکه پرسپولیس گزینه‌های زیادی مانند مهاجم پیشین یوونتوس و اینتر، آقای گل لیگ هلند و فنلاند و ... را داشت و بازیکن اوکراینی چه ویژگی خاصی نسبت به این بازیکنان داشت که به پرسپولیس آمد، گفت: ما دنبال بازیکن تمام عیار بودیم، اما همیشه چیزی که می‌خواهید را نمی‌توانید پیدا کنید. با این حال شرایط طوری شد که مهدی طارمی برگشت، در حالی که ما روی این مسئله حساب نمی‌کردیم. طارمی خودش رفت و برگشت. این بازیکن اوکراینی هم آمار خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم از او استفاده کنیم و این بازیکن به ما کمک کند. با این حال من خوشحالم که علی علیپور، وحید امیری، ساسان انصاری را داریم و شهاب زاهدی هم خودش را بهتر می‌کند. بازیکن اوکراینی هست و مهدی طارمی هم برگشته و خوشحالم خط حمله خوبی در اختیار دارم.

وی در خصوص اینکه گفته بود تیمش برای طارمی جایی ندارد و چه شد او را برگرداند، گفت: طارمی آقای گل لیگ است. من آن موقع روی موجودی‌مان صحبت کردیم. به همین دلیل ما دو بازیکن اوکراینی گرفتیم و قصد داشتیم شجاع خلیل‌زاده را هم بگیریم که لیست‌مان پر می‌شد، اما او نیامد و جا داشتیم تا طارمی به تیم ما برگردد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه بازیکن اوکراینی تیمش اضافه وزن دارد و آیا این بازیکن می‌تواند کمکی کند یا نه، اظهار داشت: نمی‌توان این‌طور گفت، چون آنها تمرین اختصاصی دارد و تمرین گروهی نکرده‌اند. مشکلی که وجود داشت، باشگاه این دو بازیکن منحل شد و همه بازیکنان آزاد شدند که ما هم از فرصت استفاده کرده و آنها را جذب کردیم. امیدوارم این دو بازیکن با انجام تمرینات به فرم خوبی برسند.

برانکو درباره وضعیت صادق محرمی و محمدامین آرام‌طبع خاطرنشان کرد: آرام‌طبع بازیکن باتجربه‌ای است که در صبای قم هم خوب بازی کرده و صادق محرمی هم بازیکن با آینده‌ای است و می‌تواند در دفاع راست و پست هافبک خوب بازی کند.

وی در خصوص اینکه تیمش از هفته پنجم تا هفتم سه بازی سخت با تراکتورسازی، استقلال و سپاهان دارد و آیا فکری برای این مسئله کرده است، گفت: ما باید با همه بازی کنیم و بازی آسان نخواهیم داشت، پس فرقی ندارد که با چه تیمی در چه مقطعی بازی می‌کنیم. این را می‌دانیم که ما سه دربی سنگین داریم. از سختی بازی با تراکتورسازی، دربی با استقلال و بازی با سپاهان خبر داریم و از این موضوع مطلع هستیم که باید چگونه مقابل حریفان‌مان کار کنیم. کار سخت است، اما کار برای حریفان ما سخت‌تر خواهد بود.

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه اقتدارش با بازگشت طارمی زیر سؤال رفت و خیلی‌ها می‌گویند نباید چنین تصمیمی می‌گرفت، اظهار داشت: این سیاست باشگاه است. همه مربیان بازیکن خوب و باکیفیت را دوست دارند و مهدی هم آقای گل لیگ برتر بوده است. من مشکلی نمی‌بینم. امیدوارم طارمی هم به تیم کمک کند و البته باید در تیم با وحید امیری، علی علیپور، مهاجم اوکراینی و ساسان انصاری که خوب بازی می‌کند رقابت داشته باشد و با شهاب زاهدی هم که خوب شده رقابت کند.

برانکو در واکنش به این مسئله که بازیکنان کناری تیمش بیشتر دفاعی هستند و آیا این بازیکنان می‌توانند جای بازیکنی مانند رامین رضاییان که در حمله شرکت می‌کرد پر کنند، خاطرنشان کرد: صادق محرمی هم با اینکه مدافع است، اما بازیکنی تهاجمی محسوب می‌شود و نفوذ می‌کند. ضمن اینکه ماهینی هم بازیکن دفاعی مطلق نیست. ما خوشبختانه پست‌های خالی‌مان را به خوبی پوشش دادیم. البته متأسفم که ماهینی نتوانست ما را در اردوی کیف همراهی کند، اما مطمئن هستم او خیلی زود خودش را به ما می‌رساند.

 وی در خصوص استفاده از محمد انصاری در پست دفاع میانی و اینکه چقدر در طول فصل از این شیوه استفاده خواهد کرد، گفت: این ایده من از سال گذشته بود، به خصوص وقتی بازیکن جدید اوکراینی ما هنوز آماده نیست، می‌توانیم از انصاری در دفاع میانی استفاده کنیم. به این دلیل که گولچ بازیکن جدیدی است و ربیع‌خواه هم خودش را به خوبی رسانده، اما با این حال انصاری هم بازیکن خوبی است که هم در دفاع وسط و هم در سمت چپ خیلی خوب کار می‌کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه سروش رفیعی همچنان در لیست خرید پرسپولیس هست یا نه، گفت: او یک سال دیگر قراردادش را تمدید کرد. ما این بازیکن را می‌خواستیم که قراردادش را تمدید کرد تا بماند. این‌ها بازیکنانی هستند که بازیکن ما نیستند. من که نمی‌توانم بگویم این بازیکن یا آن بازیکن را می‌خواهم. سروش رفیعی بازیکن تراکتورسازی و شجاع خلیل‌زاده بازیکن سپاهان است که قراردادشان را تمدید کرده که امیدوارم موفق باشند.

 برانکو درباره اینکه با جدایی مصطفی قنبرپور آیا مربی جدیدی به کادر فنی پرسپولیس اضافه می‌شود یا نه، اظهار داشت: فعلاً کریم باقری در کادر فنی ما هست و خوشحالم که قراردادش را با باشگاه تمدید کرد و تا پایان فصل در کنار ما خواهد بود.

وی در واکنش به این مسئله که آیا قرار است مهدی طارمی به دلیل نا آمادگی در چند بازی ابتدایی لیگ از لیست خارج شود و این بازیکن چه زمانی به کار گرفته خواهد شد، عنوان کرد: ما باید ببینیم او تا چه اندازه‌ای آماده خواهد بود. اگر حساب کنیم این بازیکن از پایان فصل تا امروز دو ماه تمرین نکرده و نیاز است که آماده‌تر شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت دروازه‌بان‌هایش اظهار داشت: ما از بیرانوند انتظار زیادی داریم که سال گذشته به عنوان بهترین دروازه‌بان کار کرد و امیدوارم امسال هم کمک حال ما باشد و امتیاز جمع کند. درویش‌وند هم جوان است و عملاً امروز به ما اضافه شده است، چون در اردوی تیم جوانان حضور داشت، اما نظر مربی دروازه‌بان‌های ما این است که او دروزاه‌بان آینده داری خواهد بود و فقط باید بیشتر کار کند.

برانکو در مورد اینکه آیا بازی‌های تدارکاتی پرسپولیس در اوکراین راضی کننده بود یا نه، گفت: ما آن موقع به همان حریفانی نیاز داشتیم که با آنها بازی کردیم. بهترین بازی‌مان را مقابل آبولون بازی کردیم که تیم محکمی بود. در تمام بازی‌هایی هم که انجام دادیم، یک برتری مطلق نسبت به حریفان‌مان داشتیم، در شرایطی که ما در خستگی بازی کردیم. طبیعی بود که در دقایقی از بازی، بازیکنان نتوانستند خوب عمل کنند که آن هم به دلیل خستگی بود، اما من از بازیکنانم راضی هستم.

وی درباره اینکه تیمش فصل گذشته خوب حمله می‌کرد اما گل‌های زیادی هم دریافت کرد و آیا روش بازی پرسپولیس در فصل جدید تغییر خواهد کرد یا نه، تصریح کرد: ما باز بازی می‌کنیم و همین موضوع باعث می‌شود حریف روی دروازه ما موقعیت ایجاد کند، اما همچنان با این ریسک بالا بازی خواهیم کرد و فقط باید سعی کنیم تا اشتباهات‌مان را کم کرده و کمتر گل بخوریم. مسلم است که ما این فصل هم دنبال نتایج خوب هستیم.

 

منبع : تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdnpw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 چالش عجیب برانکو با بازگشت طارمی