تاریخ انتشار: 1395/09/13 13:54
وقتی حاج صفی بهترین ج گلزن سپاهان است؛
کد خبر: 245398

صفر مطلق؛ آمار مهاجمان تیم ویسی!

تیم سپاهان در حالی هفته دوزادهم لیگ برتر را پشت سر گذاشت که مهاجمین هدف این تیم حتی یک بار هم موفق به گلزنی مقابل حریفان نشده‌اند.
صفر مطلق؛ آمار مهاجمان تیم ویسی!

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم سپاهان در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر با به ثمر رساندن 12 گل، دهمین تیم لیگ برتر از لحاظ گلزنی به شمار می‌آید. یعنی دقیقا همان رتبه ای که سپاهانی‌ها در پایان هفته دهم در جدول دارند. آماری که میانگین 1 گل به ازای هر دیدار را برای این تیم ثبت می کند. پایین تر از این تیم پدیده، گسترش فولاد، سیاه جامگان، صبا، سایپا و ماشین‌سازی قرار دارند.

سپاهان تمام کننده ندارد

نگاهی به آمار گلزنان تیم سپاهان نشان می‌دهد که در هیچ کدام از دوازده بازی گذشته مهاجمان هدف این تیم موفق به گلزنی نشده اند. مهرداد محمدی، پدرو هنریکه، جلال علی محمدی و عماد میرجوان بازیکنانی هستند که با توجه به سیستم 1-3-2-4 که در این فصل بیشتر مورد نظر ویسی بوده است، به عنوان مهاجم هدف در ترکیب سپاهان قرار گرفته‌اند و در آماری عجیب هیچ کدام از آن‌ها در بازی‌هایی که با وظیفه گلزنی به بازی فرستاده شده اند، موفق به گلزنی نشده اند.

در این میان بیشترین فشار روی مهرداد محمدی و پدرو هنریکه وجود دارد که در ابتدای فصل نقل و انتقالات با نظر مثبت ویسی به تیم اضافه شدند ولی هنوز موفق به گلزنی نشده‌اند. پدرو هنریکه که یکی از خریدهای خارجی سپاهان بوده است، تاکنون یک گل در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک به ثمر رسانده که نمی‌تواند آمار خوبی برای یک مهاجم هدف باشد.

RdFncISrC7qC

خط دفاعی سپاهان جور گلزنی مهاجمان را می‌کشد

در پایان هفته دوازدهم دو مدافع سپاهان احسان حاج صفی و موسی کولیبالی با به ثمر رساندن 5 گل سهم زیادی در گلزنی های این تیم داشته اند. در خط میانی هم فرید کریمی بهزادی با 2 گل و جلال علی محمدی، حسین پاپی، رسول نویدکیا، رضا میرزایی و طالب ریکانی هر کدام با یک گل، زننده 12 گل سپاهانی‌ها هستند. کمی نیش دار به نظر می‌رسد که در پایان هفته دوازدهم احسان حاج‌صفی که از هفته چهارم همراه سپاهان است، بهترین گلزن این تیم با 3 گل باشد و همین موضوع می‌تواند دلیل مناسبی برای تحرک ویسی در بازار نقل و انتقالات باشد.

سپاهان به دنبال تحرک در نقل و انتقالات نیم‌فصل

عبدا.. ویسی سرمربی تیم سپاهان پس از پایان دیدار این تیم برابر گسترش فولاد تبریز در نشست خبری اذعان داشت که سپاهان تمام کننده ندارد.  با این وصف انتظار می رود که طلایی پوشان در نیم فصل به دنبال تقویت تیم خود در این پست باشند. رحیم زهیوی بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان که فصل گذشته همراه با ویسی موفق به قهرمانی شد، یکی از گزینه های مورد نظر سپاهان است که با توجه به شرایط باشگاه خوزستانی علاوه بر این تیم مورد توجه چند باشگاه دیگر هم قرار گرفته است.

البته علاوه بر نیاز تیم سپاهان به یک مهاجم گلزن و تمام کننده، به نظر می‌رسد که این تیم در پست بازیکن پشت مهاجمین که وظیفه بازیسازی را برعهده دارد، با مشکل مواجه است و به همین دلیل در طول فصل بازیکنان مختلفی در این پست از سوی ویسی به میدان فرستاده شده اند.

با این وصف باید منتظر بمانیم و ببینیم در نهایت عبدا.. ویسی چه تصمیمی برای ترمیم نقاط ضعف خود به ویژه در امر گلزنی خواهد گرفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278nle

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکذیب شایعه برکناری ویسی از سپاهان
عضو هیئت مدیره اعلام کرد؛