تاریخ انتشار: 1395/09/13 18:07
کد خبر: 245344

یورش ستاره‌های استقلال برای فتح قلعه تراکتور(عکس)

تیم فوتبال استقلال برای کم کردن فاصله با صدر جدول نیاز مبرم به کسب 3 امتیاز بازی با تراکتورسازی در هفته دوازدهم لیگ برتر دارد.
یورش ستاره‌های استقلال برای فتح قلعه تراکتور(عکس)

به گزارش فرتاک ورزشی، تساوی روز گذشته تراکتورسازی با پدیده باعث شده است تا فاصله استقلال با رده دوم جدول رده بندی به 6 امتیاز برسد و این تیم می تواند با پیروزی برابر تراکتورسازی رده دومی در بازی روز جمعه این فاصله را کمتر کند. استقلال اول فصل را خوب شروع نکرد اما هرچه از بازی ها می گذرد این تیم شرایط بهتری پیدا می کند و طبیعی است که آبی ها روی 3 امتیاز بازی با تراکتورسازی حساب ویژه ای باز کرده اند تا بتواند به جمع مدعیان لیگ برتر اضافه شوند. در این بین منصوریان برای نفوذ به خط دفاع سرسخت تراکتورسازی حساب ویژه ای روی بازیکنان تاثیرگذار خود باز کرده است و امیدوار است آنها بتوانند نبرد بزرگ را هفته را به سود خود به پایان ببرند.


کاوه رضایی، مرد اول استقلال


هرچند کاوه رضایی در این فصل موقعیت گلزنی زیادی را از دست داده است اما بی تردید موثرترین بازیکن استقلال بوده است. کاوه رضای در این فصل با ثبت آمار 4 گل زده و 3 پاس گل موثرترین بازیکن استقلال در کارهای تهاجمی بوده است و در این شرایط امید اول منصوریان برای شکست یاران قلعه نویی خواهد بود.

ستاره‌های منصوریان برای فتح قلعه تراکتور(عکس)


محسن کریمی، پدیده و غیر قابل کنترل


محسن کریمی آماده ترین بازیکن پیش فصل استقلال بود اما او در هفته اول لیگ برتر در بازی با نفت تهران بلافاصله بعد از ورود به زمین مصدوم شد و تا بازی با سایپا در هفته نهم لیگ برتر هرگز آماده نشد. او در این بازی در نیمه دوم وارد زمین شد و موفق شد گل اول استقلال را به ثمر برساند. کریمی در مجموع 6 بازی که در لیگ و جام حذفی برای استقلال به میدن رفته است موفق شده 3 گل بزند و از نظر میانگین گل زده در هر بازی بهترین آمار را دارد.

ستاره‌های منصوریان برای فتح قلعه تراکتور(عکس)


انصاری، آچارفرانسه منصوریان


جابر انصاری از آن دسته بازیکنان در خدمت تیم است، بازیکنی که در تمام پست های هجومی قابلیت بازی کردن دارد و نمایش موثری هم از خود نشان داده است. انصاری تا بدین جای فصل برای استقلال در پست های هافبک راست، چپ و مهاجم بازی کرده است و موفق شده 3 گل بزند و 2 پاس گل بدهد. انصاری هوش بالایی در قراردادن خودش در موقعیت گل دارد و طبیعی است مدافعان تراکتورسازی روز راحتی روبه روی او نخواهند داشت.

ستاره‌های منصوریان برای فتح قلعه تراکتور(عکس)


به قربانی موقعیت گل ندهید


علی قربانی یکی از بهترین خریدهای این فصل استقلال بوده است، بازیکنی که دقایق کمی برای استقلال به میدان رفته اما هر بار که در ترکیب بوده موفق شده قابلیت های خود را به رخ حریفان بکشد. او در این فصل 4 گل در لیگ و جام حذفی به ثبت رسانده است و موفق شده به خوبی مشکلات گلزنی این تیم را حل کند.

ستاره‌های منصوریان برای فتح قلعه تراکتور(عکس)


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wppbr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخشش کاوه در پست جدیدش