تاریخ انتشار: 1395/09/13 18:39
کاپیتان تراکتورسازی:
کد خبر: 245336

جوسازی استقلالی‌ها فایده ندارد / بازی سختی با استقلال داریم

کاپیتان تیم تراکتورسازی اعلام کرد جوسازی‌های سال گذشته استقلالی‌ها فایده نداشت و قطعا در مسابقه پیش ر. نیز مثمرثمر نخواهد شد.
 جوسازی استقلالی‌ها فایده ندارد / بازی سختی با استقلال داریم

به گزارش فرتاک ورزشی، مهدی کیانی درباره بازی دیروز تیمش مقابل پدیده، از دست رفتن صدرنشینی، ناراحتی امیر قلعه‌نویی از چند بازیکن، شعار هواداران علیه فرزاد حاتمی و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

 

حکمت است پدیده را نبریم

در بازی با پدیده تمرکزمان روی 3 امتیاز بود و به دنبال این بودیم تا بتوانیم پیروزاز زمین خارج شویم اما نمی دانم چه حکمتی است که در تمام بازی‌ها با پدیده برف و باد و تمام اتفاقات غیرمترقبه رخ می‌دهد تا پیروز نشویم. گلی که ما دریافت کردیم، روی وزش باد بود. ما اصلا صحنه را ندیدیم و محمدرضا اخباری نیز وقتی خواست توپ را بگیرد، توپ را باد داخل دروازه برد. با این حال عملکرد بدی نداشتیم و خداراشکر که همه بازیکنان سالم ماندند.

 

امیدوارم افسوس امتیازها را نخوریم

این دو امتیازهایی که از دست می‌دهیم صددرصد به ضررمان می‌شود. امیدوارم افسوس این نتایج را نخوریم. جدول لیگ برتر بالا و پایین می‌شود اما باید روند خوبمان را تکرار کنیم و هر تیمی را شکست دهیم. امیدوارم خیلی زود صدرنشین شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

 

به نظر قلعه‌نویی احترام می‌گذارم

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم است و نظرش را درباره چند بازیکن گفته است. من به نظر قلعه‌نویی احترام می‌گذارم و ترجیح می‌دهم اظهارنظری درباره انتقادهای امیرخان نداشته باشم.

 

خط گرفتند تا علیه حاتمی شعار بدهند

فرزاد حاتمی در تراکتورسازی زحمت می‌کشد و من واقعا نمی‌دانم چرا دیروز شعارهایی علیه او داده شد. من فکر می‌کنم برخی خط گرفته بودند تا علیه حاتمی شعار بدهند. هوادار واقعی تراکتورسازی دنبال تخریب روحیه بازیکن نیست و قطعا همه می‌دانند حاتمی چقدر در زمین زحمت می‌کشد.

 

بازی سختی با استقلال داریم

بازی سختی با استقلال در آزادی داریم. تقابل تراکتور و استقلال همیشه برای دو تیم دشوار است اما تلاش می‌کنیم با انجام نمایشی دلپذیر 3 امتیاز را مال خود کنیم.

 

پارسال جوسازی استقلالی‌ها فایده نداشت

در بازی سال گذشته تراکتورسازی و استقلال ثابت شد، هرچقدر حاشیه بسازند و جوسازی کنند، فایده ندارد. فوتبال تمام می‌شود و پاک بودن و سالم بودن‌ها است که می‌ماند. ما به حاشیه‌های مسابقه با استقلال کاری نداریم و برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل تلاش خواهیم کرد.

 

30 هزار تراکتوری در آزادی

امیدوارم هواداران در ورزشگاه ازادی تنهایمان نگذارند. انشاءالله 30 هزار تراکتوری به تهران می‌آیند و تشویق می‌کنند تا استقلال را شکست دهیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2laaq8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یورش ستاره‌های استقلال برای فتح قلعه تراکتور(عکس)

مهم‌ترین نگرانی قلعه‌نویی برای استقلال
وضعیت ایرانپوریان و آقایی در هاله‌ای از ابهام