تاریخ انتشار: 1395/09/13 18:51
کد خبر: 245331

قلعه نویی:درباره مسایل چیپ حرف نمی زنم/کرار برنامه ما را بهم ریخت

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: مشکل ما از وقتی شروع شد که کرار نتوانست خواسته هایمان را در زمین پیاده کند.
 قلعه نویی:درباره مسایل چیپ حرف نمی زنم/کرار برنامه ما را بهم ریخت

به گزارش فرتاک ورزشی، درباره تساوی روز گذشته تیمش برابر پدیده مشهد اظهار داشت: من فکر می کنم نیمه اول بازی دیروز یکی از بهترین بازی های زمان مربیگری ام بود. ما در بخش های مختلف مثل پرس، توپ گیری و موقعیت سازی خوب بودیم اما بازی خودخواهانه برخی بازیکنان ما را از هدف مان دور کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا منظورش محمدابراهیمی است بیان داشت: بله، محمد ابراهیمی خوب بازی کرد و از او راضی هستم اما در دو ، سه صحنه می توانست پاس بدهد و خلق موقعیت کند که این کار را انجام نداد البته منظور من این نیست که محمد از قصد این کار را می کرد.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ما دیروز ضربه را از جایی خوردیم که کرار نتوانست خواسته هایمان را برآورده کند. او در حدواندازه های خودش بازی نمی کند و خود من هم نمی دانم دلیلش چیست؟  وقتی دیروز دیدم دفاع راست آنها رونده است ادینیو را که بین نیمه کمی احساس درد داشت بیرون کشیدم و برنامه ام این بود که محمد ابراهیمی با توجه به سرعتی که دارد به سمت دفاع راست آنها برود و کرار جای او را پر کند. برنامه ها و معادلات ما درست بود اما عملکرد کرار اجازه نداد به هدف مان برسیم.

وی درباره گلی که تیمش دریافت کرد اذعان داشت: این هم شانس ماست. گلی خوردیم که نه توسط باد بلکه توسط گردباد وارد دروازه مان شد. تمام مساوی های این فصل مان به جز بازی با سایپا حق مان برد بود. ما دیروز گلی خوردیم که در تاریخ کسی نخورده بود.

قلعه نویی اضافه کرد: جالب اینکه در همه بازی های ما گلرهای تیم مقابل می توانند به تیم ملی دعوت شوند حتی تیم هایی که به ما می بازند دروازه بان های آنها ستاره میدان می شوند. حامد لک هفته قبل دو گل خورده بود و این هفته ستاره شد. وحید طالب لو، حسن هوری و خود بیرانوند همین گونه بودند.

سرمربی تراکتورسازی درباره این جمله امروز برانکو که گفته است بهترین یار تراکتورسازی قلعه نویی است گفت: برانکو قبل از آنکه مربی بزرگی باشد انسان بزرگی است. رفاقت من و او فراتر از بحث فوتبال است. از او تشکر می کنم که همیشه به من لطف دارد.

قلعه نویی درباره این موضوع که برخی دیدار استقلال ، تراکتورسازی را دوئل او و برخی استقلالی ها می دانند گفت:اجازه بدهید درباره آن بازی فعلا صحبتی نکنم این موضوعات مسایل چیپی است که عده ای مطرح می کنند.

وی درباره کنار رفتن رسول خطیبی از راس کادر فنی ماشین سازی و همچنین عدم پذیرش استعفای حسین فرکی اذعان داشت: این طبیعت فوتبال است که مربیان می آیند و می روند اما رفتن یک مربی و یا نتیجه نگرفتن تیمش دلیل این نیست که وی قابلیت ندارد. آقای فرکی بزرگ و کاربلد است. به هرحال یک سال ممکن است برای یک تیم بدشانسی پیش بیاید. چه کسی فکر می کرد برزیل در کشورش 7 گل از آلمان بخورد؟ درباره رسول خطیبی هم باید بگویم من قبلا با خود او صحبت کرده بودم و به او گفتم اگر انرژی ای که بیرون زمین می گذارد داخل زمین بگذارد یکی از مربیان بزرگ فوتبال ما خواهد شد. آینده فوتبال متعلق به امثال رسول خطیبی است البته باید بگویم ماشین سازی در خیلی از بازی ها عملکرد خوبی داشت و بدشانسی آورد.

قلعه نویی درباره این موضوع که آیا همچنان با بازیکنان کنونی تراکتورسازی تیمش را دارای پتانسیل قهرمانی می داند بیان داشت: شما اگر تیم های دیگری را آنالیز کنید متوجه می شوید که آن تیم ها هم از نظر مهره از ما جلوتر هستند و هم هزینه هایشان بیشتر از ما بوده است. این داستان پرمهره بودن تراکتورسازی را یک عده با منظور به راه انداختند.

وی در پایان درباره اینکه به نظر می رسد برخی تحرکات تماشاگران تراکتورسازی مشکوک است گفت: ما باید در تشویق کردن هایمان هم عدالت محور باشیم. بازیکنی مثل فرزاد حاتمی که دو برابر یک بازیکن دویده است به اندازه بازیکنی که 5 دفعه توپ لو داده تشویق نمی شود. ورود این مسایل در فرهنگ تماشاگران اتفاق خوبی نیست و ما درباره برخی اتفاقات قطعا پیگیری هایی را خواهیم داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dnngj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد قلعه نوعی به تماشاگران تراکتورسازی