تاریخ انتشار: 1395/10/21 23:20
کد خبر: 236712

تراکتور ضرر کرد یا برانکو؟عالیشاه بهتر است یا سروش؟

تراکتور ضرر کرد یا برانکو؟عالیشاه بهتر است یا سروش؟

جابجایی امید عالیشاه و سروش رفیعی، مهمترین اتفاق نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر بود. دو ستاره تیم‌هایی که برای قهرمانی لیگ شانزدهم می‌جنگند، در اوج مسابقات با هم جابجا شدند. اولی به سربازی رفت و دومی، با پایان سربازی پرسپولیسی شد. هر دو هم می‌توانستند در تیم سابق‌شان باقی بمانند و اگر تیم‌شان در پایان فصل قهرمان نشود، حسرت این تصمیم را می‌خورند.

در افکار عمومی، سروش ستاره مهمتری از امید عالیشاه بود اما سابقه این دو نفر نشان می‌دهد حداقل در دو فصل اخیر، اوضاع اینطور نبوده است. فصل پیش، عالیشاه با 6 گل و 7 پاس گل آمار به مراتب بهتری از سروش رفیعی داشت. سروش فصل پیش، 4 گل زد و 6 پاس گل به هم تیمی‌هایش داد. این فصل سروش، یک گل زد و 3 پاس گل داد و عالیشاه، با یک گل و یک پاس گل نتوانست آماری به خوبی او داشته باشد. در این دو فصل، عالیشاه مجموعا 7 گل زده و 8 پاس گل داده و سروش رفیعی، 5 گل زده و 9 پاس گل به هم تیمی‌هایش داده است.

مجموع تاثیرگذاری مستقیم عالیشاه روی گل‌های تیمش در این دو فصل، 15 به 14، بیشتر از سروش رفیعی بوده است. موضوعی که نشان می‌دهد تراکتوری‌ها، چندان هم از این جابجایی ضرر نکرده‌اند و شاید، با شروع نیم فصل دوم اوضاع به نفع آن‌ها برگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lawg7

آخرین اخبار