تاریخ انتشار: 1395/10/23 00:06
کد خبر: 236463

سروش و بختیار؛ یکی آغاز همکاری با تیم محبوب پایتخت و آن یکی پایان همکاری با دیگر تیم محبوب پایتخت

سروش و بختیار؛ یکی آغاز همکاری با تیم محبوب پایتخت و آن یکی پایان همکاری با دیگر تیم محبوب پایتخت

دو جوانی که در ترکیب فولاد چهره شدند و با بازی در تراکتورسازی مهمترین چهر‌ه‌های نقل و انتقالات لقب گرفتند،امروز در مسیری کاملا متفاوت نسبت به یکدیگر قرار گرفته‌اند. یکی در شروع همکاری‌اش با تیم محبوب پایتخت قرار دارد و دیگری با نوشتن نامه‌ای، همکاری‌اش با دیگر تیم محبوب پایتخت را ناموفق و پایان‌یافته قلمداد کرد. اما هیچ تضمینی نیست که اولی نیز چند ماه دیگر به سرنوشت دیگری مبتلا نشود.

در ایران تنها بازی‌های دو تیم پرسپولیس و استقلال به صورت سراسری پخش مستقیم تلویزیونی می‌شود و بازیکنان این دو تیم به شدت زیر نظر افکار عمومی قرار دارند.به همین دلیل، معایب و محاسن آنها به خوبی مورد رصد قرار گرفته و نظر افکار عمومی در مورد آنها تا حدود زیادی با توان واقعی‌شان قرابت دارد. اما بازیکنان تیم‌های دیگر در موارد خاص و در بازی‌های مقابل استقلال و پرسپولیس، قادرند توانایی خود را به نمایش بگذارد. اگر چه این موضوع باعث می‌شود شهرت این بازیکنان به اندازه بازیکنان سرخابی نباشد، اما در عوض با درخشش در بازی‌های پخش مستقیم می‌توانند قاپ هواداران سرخابی را دزدیده و تبدیل به ستاره شوند.در حالی که عدم پخش همه بازی‌ها باعث می‌شود تا قضاوت درستی از میزان توانایی‌های این بازیکنان صورت نگیرد.

بختیار رحمانی به عنوان کاپیتان فولادی که قهرمان شد، معروفیت ویژه‌ای در فوتبال ایران کسب کرد و پس از پیوستن به تراکتورسازی و دعوت به تیم‌ملی تبدیل به ستاره نقل و انتقالات شد. اما معلوم نشد که بر چه مبنایی این بازیکن در میان هواداران فوتبالی به عنوان پلی‌میکر و بازیساز میانه میدان معرفی شد.در حالی که آمار پاس گل‌های او و همچنین پست بازی‌اش در تراکتور نشان می‌دهد که نمی‌توان او را بازیساز تخصصی محسوب کرد. اما با تلقی‌ای که از او به عنوان یک بازیساز متبحر بوجود امده بود، به استقلال پیوست و بدون حتی یک پاس گل و بدون داشتن کارایی خاص در ترکیب این تیم، نیم‌فصل اول لیگ را به پایان برد. او امروز خواهان دریافت رضایتنامه از استقلال شده تا به همکاری ناموفقش با این تیم پایان دهد.

سروش رفیعی نیز به عنوان بازیکنی تکنیکی و بازیسازی قهار در افکار عمومی معرفی شده است.آن هم در حالی‌که جز هواداران تراکتور کمتر کسی در فوتبال ایران تمام بازی‌های او را به صورت کامل در یک سال اخیر دیده است.بر مبنای نمایش این بازیکن در چند بازی پخش مستقیم، انتظارات از رفیعی در حد یک فوق ستاره بالا رفته و ممکن است با این وضعیت او نیز در مسیر بختیار قرار بگیرد.البته نقش مربی را هم در بازی گرفتن از بازیکن نباید دست کم گرفت


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oez9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنی که میخواست به پرسپولیس بیاید، فردا استقلالی می شود!