تاریخ انتشار: 1395/10/25 10:18
کد خبر: 236020

سکوت پرسپولیس درمورد مدافع عراقی

سکوت پرسپولیس درمورد مدافع عراقی

بعد از ناکامی در راه جذب مدافعان میانی مد نظر برانکو حالا باشگاه پرسپولیس دنبال مدافع خارجی است البته با توجه به اینکه هنوز نتوانسته اوکراینی‌ها را از لیست بیرون بگذارد، در جذب بازیکن خارجی با مشکل کمبود جا مواجه است.
چند روزی هست که مسوولان باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با یک مدافع جوان عراقی هستند و البته خیلی علاقه‌ای به رسانه‌ای شدن آن ندارند. ربین سولاکا مدافع مدنظر پرسپولیس در لیگ دسته سوم نروژ فوتبال بازی می‌کند.
 این بازیکن متولد 1992 است که 25 سال دارد. سولاکا 192 سانتی‌متر قد دارد و در پست دفاع مرکزی بازی می‌کند. او امسال برای تیم الوروم نروژ 25 بازی انجام داده و یک گل هم به ثمر رسانده است. این مدافع عراقی 2 بازی ملی هم در کارنامه دارد که اولین بازی او در سال 2015 در بازی عراق مقابل ژاپن ثبت شده است.سولاکا از 10 سالگی به همراه خانواده‌اش به کشور سوئد مهاجرت کرده و در تیم‌های مختلف از سال 2010 به صورت حرفه‌ای فوتبال خود را آغاز کرده است.
با این حال سوال اصلی اینجاست که آیا بازیکنی که در لیگ دسته سوم نروژ بازی می‌کند می‌تواند خواسته‌های برانکو را برآورده کند و اصلا مدافعی با این کیفیت متناسب تیمی مثل پرسپولیس برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا هست یا نه. یا نمی‌شود به جای این بازیکن به مدافعان جوانی مثل حامد آقایی اکتفا کرد و قید خرید مدافع جدید را زد؟ البته روز پنج‌شنبه وقتی خبرنگاران درباره این بازیکن از برانکو پرسیدند او جواب داد: «همان‌طور که می‌دانید من در مورد بازیکنانی که عضو تیم ما نیستند صحبت نمی‌کنم و معتقدم این مسائل جزو مسائل محرمانه باشگاه است.  من نیاز نمی‌بینم در مورد هیچ بازیکنی تا قبل از نهایی شدن حضور او در تیمم صحبت کنم، همان‌طور که تا قبل از حضور سروش رفیعی و سامان نریمان جهان صحبت نکرده بودم. هنوز فصل نقل‌و‌انتقالات ادامه دارد و ما قطعاً نیاز به جذب یک یا دو بازیکن دیگر داریم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpoyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیمی که از حمله نمی ترسد؛ راز موفقیت پرسپولیس در این فصل

خرید عجیب و غریب پرسپولیس
عبداله زاده چهارمین مدافع راست پرسپولیسی ها