تاریخ انتشار: 1395/11/18 11:41
کد خبر: 231079

کارت بازی چپاروف امروز صادر می‌شود

خرید جدید باشگاه سپاهان با تکمیل مدارک خود در سازمان لیگ می تواند از این هفته برای تیمش به میدان برود.
کارت بازی چپاروف امروز صادر می‌شود

سرور چپاروف ستاره ازبکستانی که بعد از اتفاقات غیر قابل پیش بینی در استقلال با محرومیت اعمال شده از سوی فیفا نتوانست در این فصل در جمع شاگردان منصوریان به میدان برود در آخرین لحظات نقل و انتقالات زمستانی ایران راهی نصف جهان شد و قراردادی قرضی و شش ماهه با این باشگاه اصفهانی بست.

 

اتفاقی که جنجال های زیادی از جمله استعفای عبدا.. ویسی سرمربی سپاهان را در پی داشت اما با گذشت چند روز همه چیز آرام شد تا هم عبدا.. به تیم برگردد هم اقدامات لازم برای ثبت قرارداد و فراهم کردن شرایط برای حضور در میدان ستاره ازبک انجام شود. نماینده باشگاه سپاهان صبح امروز با حضور در تهران ابتدا به باشگاه استقلال رفت تا رضایتنامه این بازیکن را دریافت و سپس با حضور در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر کارت بازی چپاروف را دریافت کرد.

 

به این ترتیب سرور چپاروف در بازی روز پنجشنبه سپاهان با ماشین سازی می تواند اولین تجربه اش در فوتبال باشگاهی ایران را به ثبت برساند و در ترکیب 11 نفره زردپوشان به میدان برود. بازیکنی که گفته می شود از شرایط آمادگی جسمانی فوق العاده ای برخوردار است و می تواند مشکلات میانه میدان سپاهانی ها را به حداقل برساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8nyw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنِ تمرین نکنِ منصوریان از استقلال رفت