تاریخ انتشار: 1395/11/18 13:49
کد خبر: 231039

اندیشه های تهاجمی منصوریان برای مقابله با السد

سرمربی تیم استقلال این روزها با روحیه تر از همیشه در اردوی تیمش حضور دارد و به تیم جوانش بسیار خوشبین است.
اندیشه های تهاجمی منصوریان برای مقابله با السد

به گزارش فرتاک ورزشی، علیرضا منصوریان که با تیم جوانش هفته هاست خوب نتیجه می گیرد، این روزها بیشتر از همیشه به ساق های جوان بازیکنانش اعتماد پیدا کرده و معتقد است با همین بازیکنان جوان می تواند دست به کارهای بزرگ بزند.

وی که خود نیز یک مربی جوان محسوب می شود که اولین تجربه اش روی نیمکت آبی پوشان را مزه مزه می کند شب گذشته در جمع بازیکنانش سعی کرد با با روحیه ظاهر شود و این روحیه خوب شجاعانه را به بازیکنان جوان تیمش نیز القا کند.

وی خطاب به اغلب بازیکنان تیمش که بازیکنان جوانی هم هستند گفت: «همانطور که شما بازیکنان جوانی هستید من هم مربی جوانی هستم و انشاالله در این بازی دست به دست هم خواهیم داد تا تیم السد را شکست داده و هم دل هواداران مان را شاد کنیم و هم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه خواهیم یافت.»

گفته می شود منصوریان در نظر دارد تا تیمش را در حساس ترین بازی این فصل با تفکراتی کاملا تهاجمی روانه میدان کند. سرمربی جوان استقلال که هفته هاست تیمی جوان، جسور و شجاع را با اندیشه های تهاجمی راهی میدان کرده و در بازی هایی که با این شیوه به میدان رفته نتیجه گرفته، حالا می خواهد همین شیوه را در برابر با تجربه های السد هم به کار گیرد.

شنیده ها از اردوی استقلال حکایت از این دارد که آبی پوشان بازی را تهاجمی شروع می کنند و تهاجمی هم ادامه می دهند. اما در عین حال خط دفاعی تیم استقلال در این بازی باید با هوش باشد تا توسط خط حمله قدرتمند تیم السد غافلگیر نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onezv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمین مساعد نفت در اختیار استقلالی‌ها