تاریخ انتشار: 1395/05/07 23:50
کد خبر: 271323

وضعیت مبهم در باشگاه پدیده

با وضعیت مالی نابسمان و بدهی فراوان مجموعه پدیده پیش‌بینی می‌شود مشکلات زیادی گریبانگیر تیم لیگ برتری آن و حتی انحلالش شود.
وضعیت مبهم در باشگاه پدیده

تیم فوتبال پدیده یکسال پس از تاسیس و حضور در لیگ آزادگان موفق شد با کسب عنوان قهرمانی به لیگ برتر صعود کند که پس از آن طی دو فصل اخیر توانسته خود را در سطح اول فوتبال ایران نگه دارد اما با این وجود احتمال می‌رود کار آنها برای فصل جاری سخت‌تر از همیشه باشد.

این تیم که زیر نظر مجموعه پدیده مخارج خود را تامین می‌کند چندین مقطع نیز مشکلات مالی فراوانی داشته که موجب شده برخی بازیکنانش به دلیل عدم دریافت مطالبات از این تیم جدا شوند که امسال هم ممکن است شاهد این مسئله باشیم چراکه مجموعه پدیده به هزاران نفر بدهی دارد و وضعیت سهام، سود و ... آن مشخص نیست و روز گذشته نیز «محسن پهلوان» مدیرعامل سابق این شرکت به همین دلیل بازداشت شد تا مشکلات و بدهی‌های پدیده بیشتر از همیشه خودنمایی کند.

تیم فوتبال پدیده با پیروزی خارج از خانه مقابل سپاهان شروع پر قدرتی در لیگ شانزدهم داشت اما با وضعیت مالی مجموعه پدیده اعضای این تیم نگران وضعیت‌شان هستند و نمی‌دانند در این وضعیت چه کاری انجام دهند.

در صورتی که وضعیت مالی مجموعه پدیده و مشکلات آن ادامه پیدا کند بعید نیست تا پایان نقل و انتقالات جاری برخی بازیکنان این تیم قراردادشان را فسخ کنند و بروند چون ممکن است با ادامه این شرایط شاید انحلال باشگاه پدیده نیز اتفاق بیافتد.

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6a9b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به نام هادی، به یاد پرسپولیس
راز شماره 24 پدیده؛

عقیلی:در اصفهانم آماده قرارداد سفید!
مدافع سپاهان در فصل گذشته