تاریخ انتشار: 1395/05/10 12:34
کد خبر: 270901

نورالهی:جدایی ام شایعه است،بدون شرط تمدید کردم/به ترکیب اصلی می رسم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با افتخار در پرسپولیس می مانم و هرگز قصد جدایی از تیم محبوبم را ندارم .
 نورالهی:جدایی ام شایعه است،بدون شرط تمدید کردم/به ترکیب اصلی می رسم

احمد نورالهی در گفت و گو با کاپ، در ابتدا درباره تمدید قراردادش اظهار داشت: یک سال قرارداد داشتم و مطابق بند قرارداد باید مبلغ قراردادم تغییر می کرد. از طرفی تمایل به تمدید قرارداد داشتم و خیلی زود به اصطلاح بی چک و چانه با آقای طاهری توافق کردم. مدیریت باشگاه در جلسه ای که داشتم نسبت به بنده لطف داشتند و من به حدی برای باشگاه و تیم احترام قائلم که اصلا رویم نشد درباره مسائل مالی صحبت کنم و خیلی زود توافق کرده و قراردادم را تمدید کردم.

وی افزود: افتخار می کنم در این تیم هستم و این پیراهن با ارزش را به آسانی به دست نیاوردم و به همین آسانی آن را از دست نمی دهم. از لیگ یک به پرسپولیس آمدم اما شرایطی فراهم شد که توانستم در همان سال اول خودم را در ترکیب تیم جا بیندازم و طی این دو سال بازیهای زیادی برای پرسپولیس انجام دادم و امیدوارم انتظارات برانکو و هواداران را برآورده کنم. بازی کردن در تیم بزرگ پرسپولیس افتخار بزرگی است و امیدوارم حالا که این فرصت را دارم بتوانم بهترین عملکرد را داشته و هواداران را راضی نگه دارم.

نورالهی درباره برتری پرسپلویس مقابل سایپا گفت: بازی اول بازی سختی است. تیم ها در شرایط بدنسازی هستند و به خاطر تغییراتی که از نظر بازیکنان دارند به هماهنگی کامل نرسیدند. ما در کل بازی خوبی داشتیم و مهم کسب سه امتیاز بود که به آن دست یافتیم و توانستیم با این امتیاز نشان دهیم که برخلاف فصل گذشته شروع خوبی می توانیم داشته باشیم. ما فصل قبل در بازی های ابتدایی امتیازاتی را از دست دادیم و این جالب نبود و تیم را در شرایط خاصی قرارداد. اما امسال می خواهیم شروع خوبی داشته باشیم. سایپا تیم خوبی است. آنها هم موقعیت هایی داشتند اما تیم ما حرفه ای تر عمل کرد و مستحق سه امتیاز بود.

نورالهی درباره اخباری که پیرامون جدایی احتمالی اش به خاطر فیکس نبودن یا مشکل سربازی مطرح شده گفت: من در این دو سال بیش از 50 درصد بازی ها را بازی کردم و امسال هم خودم را به ترکیب می رسانم و سعی می کنم از فرصت هایی که به من داده می شود نهایت استفاده را ببرم. امیدوارم بتوانم فصل خوبی داشته باشم. به هیچ عنوان قصد جدایی ندارم و اگر قرار بود با نیمکت نشینی در یک بازی چنین تصمیمی بگیرم قراردادم را تمدید نمی کردم. هنوز اثر انگشتم خشک نشده و تازه هفته پیش قراردادم را تمدید کردم. از طرفی دانشجو هستم و هیچ مشکلی برای همراهی در این تیم ندارم و توجهی به این حرف و حدیث ها ندارم.

نورالهی درباره بازی مقابل فولاد گفت: تمرینات خوبی داشته ایم و تلاش می کنیم خودمان را برای بازی مقابل فولاد آماده کنیم و امیدواریم که بتوانیم با کسب دومین برد متوالی به هدف مان که داشتن یک شروع خوب در مسابقات فصل جدید است برسیم. فولاد تیمی است که برای جبران هفته پیش می آید. در لیگ حریف سخت و آسان نداریم. بازی سخت است و باید بجنگیم تا بتوانیم به سه امتیاز برسیم.

نورالهی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: تیم بزرگی مثل پرسپولیس هواداران بی شماری دارد و پرطرفدارترین تیم آسیا است و هواداران انتظار دارند این تیم قهرمان شوند و ما باید انتظارات آنها را تلاش زیاد برآورده کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gv8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یادداشت روز/خط به خط با پرسپولیس مدل 95_96